Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar software voor mijn medion card reader md 85134. Nergens te vinden.
Gebruik windows 8.1
gr Janus
 
Software voor een card reader ??
Leg eens uit.

Deze dingen hebben naar mijn weten altijd een usb aansluiting en dienen via een externe of interne poort op een pc aangesloten te worden waarna een flashschijfje benaderd kan worden.
Ik kan me niet voorstellen dat daar software voor benodigd is.

Als de usb poorten van de pc goed werken ( intern of extern ) zou dit geen problemen moeten geven.
 
zou het niet verstandig zijn indien je een universele card reader ging halen bij EuroSys 12€
deze is tevens voorzien van een 50 cm usb kabel (mini usb 2 usb)
het kan enerzijds zijn dat de card reader je nu gebruikt deze xd kaartje niet kan lezen , anderzijds kan het ook zijn dat deze xd kaartje stuk is !

**tot en met windows xp werd de card reader van medion gebruikt en voorzien van een driver ...nadien is er niets meer van te vinden !
 
Mogelijks kan Uw cardreader de sd kaartjes wel lezen en de sd hc kaartjes niet.
De meeste kaartlezers die meer dan 3 jaar oud zijn kunnen niet overweg me SDHC kaartjes.
Er zijn Usb sticks te koop waar je Uw kaartje wel in kunt lezen in Uw computer.
 
Ik zie, met de beste wil van de wereld, nergens in dit topic door janus vermeld staan dat SD-kaartjes wel kunnen gelezen worden en SDHC-kaartjes + XD-kaartjes niet. Wat denkt janus er ondertussen eigenlijk zelf van, wat heeft hij/zij al dan niet geprobeerd?
 
Ik zie, met de beste wil van de wereld, nergens in dit topic door janus vermeld staan dat SD-kaartjes wel kunnen gelezen worden en SDHC-kaartjes + XD-kaartjes niet. Wat denkt janus er ondertussen eigenlijk zelf van, wat heeft hij/zij al dan niet geprobeerd?

Zie #4.
De laptop ziet de cardreader wel , maar niet het xd kaartje wat ik erin heb gedaan.

XD kaartjes ken ik niet wel SD.
 
Zie #4.
De laptop ziet de cardreader wel , maar niet het xd kaartje wat ik erin heb gedaan.

XD kaartjes ken ik niet wel SD.

xd-picture_card_daneelec.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan