Varia snelpunt.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is afhankelijk wat er door de posters geplaatst word ..ik betwijfel sterk dat er een platform is dat zich enkel bezig houd met het posten van Vlaamse films .
 
Nieuwsgroepen:

https://www.nzbindex.nl

(is gratis)
Als je iets naar uw zin gevonden hebt: aanvinken - nzb maken - deze opslaan - GrabIt installeren - dubbelklikken op de nzb - downloaden met GrabIt
Het probleem is dat van bijna alles de titel versleuteld is en er dikwijls ook nog een ww opstaat.
 
Als ik iets zoek op die NZBINDEX krijg ik altijd dit soort onzinnige vermeldingen :

1641462923314.png


Wat ontgaat er mij ?
 
Nee ik heb een downloader geen probleem - maar hoe weet ik in de lijst van onbegrijpelijke items, welke ik moet hebben... ? Hoe kan ik die titels begrijpelijk maken ?
 
Als ik iets zoek op die NZBINDEX krijg ik altijd dit soort onzinnige vermeldingen :

Bekijk bijlage 251456

Wat ontgaat er mij ?
U hebt gezocht op "kweek"
Alle titels met deze opeenvolgende letters worden nu getoond

Dit zijn versleutelde titels.
Deze zijn bedoelt voor welbepaalde personen die weten wat er onder de titel zit en het ww in hun bezit hebben. Deze getoonde tittels hebben niets met elkaar te maken.
Als dit open titels (leesbaar) moesten zijn (bv afleveringen van een serie of een programma, film) werden deze binnen de 24 verwijderd.
 
De titels die men ziet in bv. Spotnet en nzbindex (nieuwsgroepen) zijn linken naar een newsserver.
Om die "linken" te kunnen downloaden moet men payserver werken. Er zijn ook gratis nesservers maar deze zijn zeer traag, dikwijls onvolledig en de retentie (tijd dat het bestand er blijft opstaan) is heel kort, soms slechts een paar dagen. Sommige payservers hebben een retentie van meer als 10 jaar.
 
sorry, ik ben misschien wat moeilijk van begrip, maar ik snap nog altijd niet hoe ik kan weten op welke link ik moet klikken om een nzb te verkrijgen die ik zoek ... en die ik dan aan mijn newsserver kan 'aanvragen'... die heb ik, dat is het probleem niet.

Maw. hoe KIES ik er een uit de lijst ?
 
sorry, ik ben misschien wat moeilijk van begrip, maar ik snap nog altijd niet hoe ik kan weten op welke link ik moet klikken om een nzb te verkrijgen die ik zoek ... en die ik dan aan mijn newsserver kan 'aanvragen'... die heb ik, dat is het probleem niet.

Maw. hoe KIES ik er een uit de lijst ?
In deze lijst (115 files) staan een 5-tal leesbare titels (al dan niet volledig). Maar die zult u natuurlijk niet voor ogen gehad hebben.
Voor u (of mij of andere leden van Tuts) staat er niets bruikbaars tussen.
Zoeken op een woord is bijna nutteloos omdat u dan elke titel met dat woord binnenkrijgt.

U zoekt bijvoorbeeld een boek, gebruik dan de volledige tittel en eventueel de naam van de auteur.
Hoe meer woorden u gebruikt om te zoeken, hoe meer kans dat u iets vindt.
Filter op min en max grootte (doe dat voor alle opzoekingen waarvan u een vermoeden van grootte hebt.

Hebt u een payserver dan kunt u er één met een leesbare titel aanvinken, en daarna boven of onder "download selectie" aanvinden - enter
Zorg ervoor dat u de nzb terug kunt vinden.

Probeer het eens met deze: <<Re: REQ: The 4-Hour Workweek - Timothy Ferriss TIA! - "Ferriss, Timothy - The 4 Hour Workweek; Escape 9 to 5, Live Anywhere, and Join the New Rich (2007).epub" 2.7 MBytes yEnc>>
Is volledig.
 
OK ... begrepen, niet echt handig en efficiënt dus. Ik heb andere manieren en bronnen en blijf daar dan maar bij.
Bedankt voor de uitleg : ik heb iets bijgeleerd al is het dan dat ik die suggestie voor NZBIndex.nl maar beter links laat liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan