Windows 10 smartscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik wou flash player installeren maar kreeg de boodschap
smartscreen in niet beschikbaar, ik weet dat die ergens verborgen zit in het configuratiescherm, kan iemand me zeggen waar

heb windows 10 pro versie 1919 nog

greets

ed
 
SmartScreen in- of uitschakelen in de nieuwe versie van Microsoft Edge: Versie 84.0.522.63
Selecteer Instellingen en meer > Instellingen > Privacy en services .
Scrol omlaag naar Services en schakel Microsoft Defender SmartScreen in of uit.
* de adobe flash player dient niet meer geinstalleerd te worden .. !
 
ga via de edge instellingen naar de sitemachtigingen en klik op de adobe flash hier kun je desgewenst deze per site inschakelen (standaard staat deze dus uit ) en sluit je de edge dan zal ook deze weer uitgezet worden om de veiligheid te garanderen ..m.a.w. dien je deze desgewenst steeds weer aan te zetten (niet aanbevolen ).
 
het is je toch wel opgevallen dat de websites https gebruiken ook gebruikt men grotendeels html5 video welke dan via de browser afgespeeld word ... men wilt zover dat mogelijk is van de verouderde flash player af .. welke dan ook meermaals gebruikt werd om gevaarlijk content los te laten..
 
ja ik dacht ook al dat men naar html 5 was overgestapt, maar ik gebruik firefox, hoe geraak ik van die vervelende melding af,
die komt soms drie dagen na elkaar;
Ik lees je straks wel, moet gaan liggen
 
hier vraagt de firefox v79 nergens om de flash player te installeren ..
of je bezoekt verdachte site's of je firefox dient opnieuw ingesteld te worden naar de standaard instellingen ..
*welke site's geven jouw deze melding !
 
nee het is alleen maar als ik mijn laptop opstart dat er op het bureaublad al staat om de flash player te installeren
firefox vraagt dit niet denk ik.
Dus gewoon de vraag om te downloaden wegklikken zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan