Varia Slimme Wifi-stekkers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las toevallig in een reclame blaadje de titel "Slimme WIFI-stekkers".
Op internet, vind ik dat dit werkt met Google Assistant en Amazon Alexa.
Hierin ben ik volledig leek op dit terrein.
Weet soms iemand hoeveel hiervan de kostprijs kan bedragen?
Alsook hoe dit in zijn werk gaat?
Eventueel een link naar dit onderwerp zou voldoende zijn hoor.
 
je heb het waarschijnlijk over schakelaar "stopcontackt" waar met wifi kan bedienen op opafstand , dat je met een app kan aan zetten en uit zetten van op afstand. Je hebt er nog andere en goedkopere dan deze dit is maar een voorbeeld
zoals deze https://www.coolblue.be/nl/product/943444/tapo-p115-slimme-stekker-6-pack.html

de uitleg
Bespaar energie met 6 apparaten in huis, dankzij de Tapo P115 Slimme Stekkers. Zo zorg je bijvoorbeeld dat je televisie niet aan blijft staan, waardoor je onnodig stroom verbruikt. Je bedient de stekker direct via de app, of je stelt van tevoren een tijdschema in. Wanneer je een tijdschema gebruikt, gaan je apparaten dagelijks om dezelfde tijden aan en uit. Terwijl je energie en geld bespaart, zie je in de app hoeveel energie je apparaten dagelijks verbruiken. Zo weet je welke apparaten je misschien beter uit kunt zetten en hoeveel je hiermee kunt besparen. De stekker is klein genoeg om er nog een stekker naast te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Al bedankt voor je reactie!
In je voorbeeld is dat stopcontact wel peperduur, € 114 ? In de reclame folder was dit rond de € 25.
Hetgeen me echt interesseert, is hoe alles tezamen werkt.
Ook hoeveel de kostprijs ervan is.
 
Staat toch wel vrij duidelijk dat het over 6!!! stuks gaat. Dus 19EUR per stuk.

Zulke dingen werken niet samen. Ze kunnen wel centraal bediend worden vanop een app op je smartphone bijvoorbeeld.
Of je stelt een timer in wanneer ze aan en uit moeten schakelen.
 
in den acties 21,95€ bij bol.com 19,95 € daar vind je nog iets goed koper maar of hij goed is weet ik niet .
lees zeker de Reviews van artikel voor dat je het koopt

voor 1 is het 20,99€
1725906467451.png


maar je kan altijd een stap terug gaan door boven dat rood streepje te klikken en dan vind je er nog meer bij coolblue en bol.com kan je dat
1725906617402.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan