Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkort treed de sleepwet in werking met andere woorden de overheid kan je data downloaden etc etc etc maar hoe kan ik nu het grootste gedeelte tegen houden behalve overstappen naar vpn zijn er nog andere mogelijkheden om mijn netwerk te privatiseren ?
 
Zie het zo, privacy bestaat niet meer.
Of het nu internet betreft of camera's die precies registreren waar en hoe laat jij ergens voorbij loopt.
Wie je met je smartphone belt of met wie jij regelmatig sms contact hebt.

Alles staat ergens geregistreerd.

We zijn slachtoffer geworden van de technologie.
Als je daar problemen mee hebt zou ik alle abonnementen opzeggen postduiven gaan houden om een verre kennis een brief te kunnen sturen.

Mij kan het allemaal niet boeien als een overheid weet wat mijn dataverkeer is. Ik doe geen gekke en verboden dingen dus waar zou ik me druk om kunnen maken.
 
Zie het zo, privacy bestaat niet meer.
Of het nu internet betreft of camera's die precies registreren waar en hoe laat jij ergens voorbij loopt.
Wie je met je smartphone belt of met wie jij regelmatig sms contact hebt.

Alles staat ergens geregistreerd.

We zijn slachtoffer geworden van de technologie.
Als je daar problemen mee hebt zou ik alle abonnementen opzeggen postduiven gaan houden om een verre kennis een brief te kunnen sturen.

Mij kan het allemaal niet boeien als een overheid weet wat mijn dataverkeer is. Ik doe geen gekke en verboden dingen dus waar zou ik me druk om kunnen maken.

ja klopt eigenlijk wel allemaal maar zal zo snel ook niet gebeuren maar ja als er toch iets voor was dan had ik het er mooi opgegooit
 
En maar hopen dat je europa niet vastgezet word om een visie of zoekopdracht dat hun niet zint dan ook liever vpn of ander om het zo lang mogelijk beetje onder controle te houden.
zo goed dat kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan