Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik een dvd ( geen copie)in één van mijn spelers doe om hem te bekijken dan krijg ik in die film goede en slechte stukken. De slechte stukken zijn dan vierkantjes en dat is op mijn 3 spelers zo. Op de grote speler speelt de film normaal af!!??
spelen die 3 spelers af op hetzelfde scherm? heb je dat telkens op identiek dezelfde momenten wanneer je een dvd meermaals afspeelt? want blokjes kijken kan wel eens met je scherm te maken hebben... maar dan moet je eerst andere dingen gaan uitsluiten. vandaar de vragen.
idd op hetzelfde scherm en op dezelfde momenten met alle spelers , heb dat zelf al gecontroleerd. Trouwens als je niets vraagt kan je me ook niet helpen , hé Antwanneke...
het eerste af en toe teveel en het tweede zal ik nog ergens onder het stof moeten gaan zoeken..... als het nog thuis ligt want hier houden ze af en toe grote opruiming...
Gaat slotje op, ben je van mening dat je nog iets aan je bericht wil toevoegen dan kan je altijd een medewerker prive bericht doen en zal hij het bericht weer open.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.