Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 10 home (upgrade win7) op pc X64 processor

Skype start op en ik log in alles werkt, ik doe mijn ding en sluit af.

Bij opnieuw openen start Skype op, maar blijft onbereikbaar in de taakbalk geminimaliseerd staan en geeft bij aanduiden slechts miniatuurvensters weer.

Bij rechtsklik krijg ik wel het menu voor afsluiten enz. te zien maar er werkt niets.

Afsluiten via taakbeheer en opnieuw proberen ...zelfde probleem.

Skype verwijderd, pc herstart, en opnieuw geïnstalleerd : zelfde probleem...

Is er iemand die dit herkend en/of de oplossing weet ?

Ik heb al krampen van de SmaF vast te houden om te skyppen -m-
 
Aangezien er blijkbaar niemand dit probleem ooit had, heb ik het zelf verder uitgezocht en dit werkte om Skype te kunnen zien in volledig scherm en normaal te starten en afsluiten :

1.Stop alle Skype toepassingen (ctrl-alt-delete en kies taakbeheer)

2. Ga naar configuratiescherm en verwijder Skype bij geïnstalleerde programma's

3. open verkenner en typ : %appdata%\skype Indien je daar een bestandje ziet : shared.xml rechts klikken en verwijderen.

4. Er zou ook een folder moeten staan met je Skype naam , open deze en indien je daar Config.xml ziet staan rechts klikken en verwijderen.

5. Ga via verkenner naar programfiles (X86) en verwijder daar de folder Skype indien die er nog staat.

6. Installeer de laatste skype versie .

succes Georges

mag dicht.
 
Ik had er totaal geen idee van hoe je het kon oplossen, ik heb hier gisterenavond zitten kijken naar mijn Skype, maar ik kon niets vinden, en dus kon ik ook niets nuttigs posten. Dan post ik ook beter niets. Gelukkig heb je het zelf gevonden hoe je kon oplossen. Top dat je het hier ook meedeelt. Je zal er ooit wel iemand mee kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan