Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Sd kaartje van Sandisk 16 GB dat ik gebruik in mijn videocamera, ik kan maar 1 minuutje opnemen en dan zegt hij dat het geheugen vol is.
Als ik het kaartje in de Pc wil inbrengen om te kijken wat er allemaal opstaat wordt hij niet meer herkend door de Pc en laptop.
Ik heb het kaartje gekregen dus weet niet of er nog iets opstaat.
Het kaartje ook nagekeken dat het niet op lock stond.
Hebben jullie enig idee ?
 
Het kan zo zijn dat dit kaartje in gebruik geweest is door bijvoorbeeld een fotocamera. Er worden mappen aangemaakt waarin de foto's komen te staan.
Stop je nu hetzelfde kaartje in een videocamera, dan zal je deze eerst moeten formateren in de videocamera om de juiste mappen structuur aan te maken. Ook een videocamera zet de filmpjes in een bepaalde map op een SD kaartje.

Waarom het kaartje niet te lezen is op de PC, kan te maken hebben met het formaat.

Wil je de bestanden van het SD kaartje halen, kun je het beste de camera er bij pakken waarmee deze gemaakt zijn en alles via een USB kabel naar de PC halen.
 
Het kan zo zijn dat dit kaartje in gebruik geweest is door bijvoorbeeld een fotocamera. Er worden mappen aangemaakt waarin de foto's komen te staan.
Stop je nu hetzelfde kaartje in een videocamera, dan zal je deze eerst moeten formateren in de videocamera om de juiste mappen structuur aan te maken. Ook een videocamera zet de filmpjes in een bepaalde map op een SD kaartje.

Waarom het kaartje niet te lezen is op de PC, kan te maken hebben met het formaat.

Wil je de bestanden van het SD kaartje halen, kun je het beste de camera er bij pakken waarmee deze gemaakt zijn en alles via een USB kabel naar de PC halen.

dit lijkt me ook het beste.mischien is de chip beschadigd?waardoor deze niet herkend word.
 
Kan je de kaart formatteren in de camera? Zo ja, doen en dan iets opzetten en bekijken via pc.
Lukt het dan nog niet, vermoedelijk naar de Filistijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan