Windows 10 Schrijfrichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Le Vecchio

Steunend lid
Vip Lid
Hallo, zonder enig aanwijsbare reden -naar mijn gevoel- verandert de schrijfrichting in zoekbalken google, websites en/of opstellen e-mail.
Best vervelend is dit, gaat meestal na één/twee nieuwe pogingen weer normaal :confused:
Wat doe ik om dit te vermijden of kan ik in tabblad deze mogelijkheid tot switchen uitschakelen?

Graag enig advies, thx :geek:
 
Ik probeer me voor te stellen wat u bedoeld met schrijfrichting die veranderd.
Je ga me toch niet vertellen dat als u iets aan het tikken bent dat dit dan van rechts naar links gaat in plaats van links naar rechts.
 
Neen Skippy, cursor blijft staan en woorden worden in omgekeerde volgorde gevormd, vb ik tik in "toolnation" dan verschijnt "noitanloot" .. leuk wnnr dat ff voorvalt, vervelend wnnr dit zich herhaalt :oops: zou het een als soort van spiegelschrift kunnen benoemen, had het trouwens aan de hand in deze reactie :cautious: Bedankt wel om uw respons.
 
Als dat gebeurd zal er ergens iets van een taal verkeerd ingesteld staan. Arabisch en ik dacht ook Chinees leest van rechts naar links. Maar dan zou dat altijd het geval moeten zijn en niet incidenteel wel of niet.

Ga eens naar het configuratiescherm en zorg rechtsboven dat weergeven op grote of kleine pictogrammen staat. ( Niet op Category dus ) Ga dan naar land en regio.
Wat staat daar bij Notatie ??

Om in het configuratiescherm te komen kun je control.exe bij uitvoeren intikken.
 
Niet aan 't spelen geweest J.W. met QoQrev. of zoiets haha ken het trouwens niet, te oud geworden :unsure:
En aan Skippy, heb bij 'notaties' de taal ingesteld op "Nederlands België' ... stond ingesteld op 'aanpassen aan windows weergavetaal' (aanbevolen) ... rechtsboven 'Grote Pictogrammen' fin bekijk het even en laat wel horen wnnr het zo zou opgelost zijn ;)
Aan een virus had ik ook al gedacht Dragon80, gebruik enkel Defender van Windows doch die vindt niks fin gelukkig maar :sneaky:
In elk geval dank om de reacties (y)
 
Even doorgenomen Merel, zijn wel wat mogelijkheden o_O
Nog even een diep-scan uitgevoerd gisteren (CandyOpen32 gevonden) en app uitgeschakeld via Defender (wat ook aanbevolen werd) ...
Enige wat ik heb aangepast tot nog toe is de taalinstelling bij 'notaties' in configuratiescherm, hint kwam van Skippy en voorlopig geen gekke dingen vastgesteld :confused: In elk geval dank aan diegenen welke hier een oplossing trachten aan te reiken :sneaky: (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan