Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Kort geleden had ik op mijn W10 PC problemen. Heb toen aangegeven wat ik allemaal op mijn PC had staan om hem te onderhouden zoals CCleaner, Advanced system care, Driver Booster, IOBIT Malware fighter 4.2 pro en dergelijken. Ik kreeg toen het advies om alles eraf te gooien en te volstaan met een goed antivirusprogramma (ik heb BIT defender, dus dat zit wel goed). Dat is een goed advies geweest. Malwarebytes Antimalware heb ik trouwens laten staan.

Nu wordt ik op mij Android tablet (met BIT defender en Malwarebytes Antimalware) ook gebombardeerd met allerlei software die vindt dat ze mij moeten helpen mijn systeem te onderhouden. Zoals DU Battery Saver, CCleaner, Du Speed Booster, Go Battery pro, Turbo Booster. Kunnen jullie me wat dat aangaat ook adviseren, want volgens mij heb ik me ook hier weer laten verleiden tot het installeren van dit soort (vaak in aanvang gratis) Apps en heb het gevoel dat ik nu meer tijd kwijt ben om dit soort Apps te managen, activeren en door te drukken dan dat ik bezig ben met de leuke dingen. Graag weer zo´n goed advies van jullie ;=)

Bij voorbaat dank!

Cees
 
Ook hier is het niet nodig om al die rommel op u tablet te installeren. Een anti virus app is voldoende.
 
Geweldig en duidelijk! Niets schoonmaken dus, batterijen sparen en / of afkoelen en boosten! Alleen BitDefender (neem aan dat die net zo goed is als voor de PC) en een goede Malware opspoorder. Heb je voor dat laatste nog een advies?

Dankjewel trouwens!
 
Had dat laatste over je-toestel nog niet gelezen, maar als ik deze probeer te openen krijg ik en leeg tabblad...
 
Had dat laatste over je-toestel nog niet gelezen, maar als ik deze probeer te openen krijg ik en leeg tabblad...

Misschien een voorbeeld hoe het startscherm van een smartphone er moet uitzien... (lachen)(lachen)(lachen)(lachen)(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan