Status
Niet open voor verdere reacties.
Via een omweg is het mogelijk om met één klik alle gewenste schijven achter elkaar te defragmenteren.

Open het kladblok en tik onder elkaar voor iedere schijf die u wilt defragmenteren het commando defrag gevolgd door de schijfletter, bijvoorbeeld defrag c:. Sla het bestand op als defragmenteren.bat. U kunt het bestand uitvoeren door erop te dubbelklikken.

U kunt hiernaast ook eenzelfde bestand maken dat alleen een analyse uitvoert op al uw schijven. Hiervoor gebruikt u voor schijf c: bijvoorbeeld defrag c: -a als commando.
 
De vraag die ik mij stel is : defragmenteren is toch verwijderen. Hoe kan ik weten wat weg mag en wat niet?
 
Nog een weetje over defragmenteren

Nog een weetje over defragmenteren

Wisten jullie dit ???

Het defragmentatie programma van microsoft is in feite een afgezwakte versie van de originele software van Diskeeper. Het zijn die mensen daar die de licentie ervan hebben. Microsoft heeft daar een overeenkomst mee getekend en gebruikt dus een minder omvangrijke technologie die daar op gebaseerd is.
Het werkt zeker 20 keer trager en je hebt belange niet na de mogelijkheden van het originele product Diskeeper dat natuurlijk geen freeware is maar shareware of koopsoftware.
Ik toon even de weg en probeer dit maar eens met de shareware versie.
TIP: Je kan natuurlijk telkens je het gebruikt hebt het programma verwijderen uit je software en 3 maand nadien nog eens gebruiken

http://www.diskeeper.com/trialware/diskeeper/download.asp?RecordId=1100234019

Ik zal er nog een fotoke bijplakken voor de gezelligheid (nar)

8754607b92ce28bb.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Diskeeper

Diskeeper

Had diskeeper lite en was tevreden,om één of andere reden,heb ik dat verwijderd en nu wil het zich meer installeren.? wie weet raad.
 
ik denk dat er nog iets achter gebleven is in het register van uw vorige installatie.
dit is iets wat u kunt tegen komen met die trial-versie's
als proef heb ik daar juist diskeeper lite geinstalleerd en het werkt zonder probleem.(eerste instal)

Laurek
 
Is inderdaad zo Laurek in het registers staan nog wat sleutels die eraf moeten. Maar ik weet niet of Alfons dat al gedaan heeft hoor.
Je moet daar wel voorzichtig mee zijn natuurlijk. 1 klik mis daar en het kan bingo zijn.
 
Register opkuisen

Register opkuisen

Ga naar START/ Uitvoeren (Run)
Typ daar : regedit en klik op ENTER

Daarna begin je te kuisen vanaf de tweede map - Openklikken - en daarna Software openklikken

Zie je de map staan van een programma dat weg mag (niet van Windows) dan mag je ze gewoon deleten of verwijderen.

Ga vervolgens alle mappen af naar beneden (zoek telkens de map software) behalve de laatste grote map : die is voorbehouden voor Windows registerkey's

KOM NERGENS ANDERS AAN OF TYP EN VERANDER NIETS VAN TEKST !!!

Zie Printscreentje voor de gezelligheid (nar)

875460d425e83baf.jpg
 
DaddyCool ik heb er diskeeper pro op mij pc staan
En dat werkt beter dan Schijfdefragmentatie van microsoft
 
Haja, Microsoft mag da nie helemaal gebruiken, de sukkelaars, of ze moeten dik betalen, hahahaha
Dat gaat nog geen klein beetje sneller zeker? Kan gerust een uurke of misschien 2 schelen. En 't zal veel beter gedaan zijn......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan