schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mistico

Gast
hallo hoe maak ik shrijfruimte vrij aub ik heb een e mail ontvangen maar als ik die wil lezen zegt die onvoldoende shrijfruimte hoe los ik dit op aub
 
Als je deze melding krijgt wordt het tijd om een grotere schijf te kopen of als het mogelijk is er een schijf bij te plaatsen.

Check ook eens in de mappen of er grote bestanden verwijderd mogen of kunnen worden die die je toch nooit meer gebruikt. Zoals bijvoorbeeld films die je al eens hebt gezien en nooit meer voor een tweede keer wilt bekijken. Zo kun je misschien wel wat ruimte vrij maken.
Met overtollige documenten zoals tekst bestandjes zet dit geen zooi aan de dijk. Misschien kun je een paar programma's verwijderen die je toch nooit gebruikt. Bepaalde spellen kunnen bijvoorbeeld nogal groot zijn.

Dit zal niet de definitieve oplossing zijn, maar ruim de schijf eens op met de opdracht cleanmgr.exe via het Startmenu. In bepaalde gevallen zou je zomaar 2 Gig op kunnen ruimen, wat uiteindelijk wel weer vol loopt.
 
Waarom geen "schijfruimte" (plaats op de harde schijf)?

Je hebt gelijk, maak ik zelf ook een schrijffout, ik bedoelde hier natuurlijk schijfruimte. Er stond shijfruimte in bericht twee. Maar ik had het wel goed veranderd in de topicstart.

Krijg je als je gaat antwoorden met een smartphone -m-
 
dit is enkel in men hotmail en uotlook als ik andere mails krijg gaan die wel open???
o ja en als ik op de shijf ga kijken komt er op nog 500 van de 600 vrij
 
Hoe groot is uw Outlook (Hotmail) mailbox?

Deze mag max. 1,933 GB groot zijn!

<<Outlook mailbox size, by default, maxes out at 1.933GB, after which you may be unable to send and receive email.>>
 
Die limiet van 2GB is ondertussen wel wat outdated, ongeveer 15 jaar ondertussen. Was geldig voor Microsoft Outlook (PST) 2003 en vroeger als ik me niet vergis.
Maar over welke "Outlook" gaat het hier? Microsoft Outlook, Outlook.com, ...
En welke email. PDF bijlage, ...?

Toon/plaats eens een screenshot van die foutmelding aub?
 
Die limiet van 2GB is ondertussen wel wat outdated, ongeveer 15 jaar ondertussen. Was geldig voor Microsoft Outlook (PST) 2003 en vroeger als ik me niet vergis.
Maar over welke "Outlook" gaat het hier? Microsoft Outlook, Outlook.com, ...
En welke email. PDF bijlage, ...?

Toon/plaats eens een screenshot van die foutmelding aub?

Volgens deze site heeft MSOutlook 2010 nog steeds deze limiet (punt 15)

How to Increase Outlook Mailbox Size | Chron.com
 
Voor Outlook.com:

<<[FONT=&quot]1. There's no option to see the current mailbox size.[/FONT][FONT=&quot]2. There's no option to see the maximum mailbox size[/FONT]
[FONT=&quot]3. Outlook.com is the web based interface/platform while Outlook 2010 is an application/mail client at which its storage depends on the PC hard drive's storage size.
4. A standard Outlook.com account initially has 5 gigabytes of storage for emails, which grows as needed, while Ad-Free Outlook.com account starts with 10 GB of storage.[/FONT]

[FONT=&quot]5. Outlook.com's storage space is growing depending on the reputation of your account. If the amount of email in your inbox and folders grows too fast, the growth may not be enough to handle this. You may follow the steps provided in the article above to free up some storage space in your mailbox.>>[/FONT]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan