Telkens wanneer ik foto's uit mijn digitale camera naar de PC opgeladen heb, dan doet de PC bij de volgende start een schijfcontrole. Er worden nooit fouten gevonden, maar het is vervelend, temeer dat die schijfcontrole telkens zo lang duurt vooraleer de PC kan opstarten.
Er moet toch een oplossing bestaan voor dit "probleem", of ik nu een kaartenlezer gebruik of een SD kaart in de PC steek, of het fototoestel zelf, de dag nadien bij opstarten krijg ik een (ongewilde schijfcontrole).
Eén enkele foto opladen is reeds voldoende om bij de volgende start een schijfcontrole te hebben.
Is er iemand die een idee heeft waarom telkens een schijfcontrole wordt uitgevoerd?
Mijn systeem is Windows 7 32 bit.
Dank bij voorbaat voor de hulp!
Er moet toch een oplossing bestaan voor dit "probleem", of ik nu een kaartenlezer gebruik of een SD kaart in de PC steek, of het fototoestel zelf, de dag nadien bij opstarten krijg ik een (ongewilde schijfcontrole).
Eén enkele foto opladen is reeds voldoende om bij de volgende start een schijfcontrole te hebben.
Is er iemand die een idee heeft waarom telkens een schijfcontrole wordt uitgevoerd?
Mijn systeem is Windows 7 32 bit.
Dank bij voorbaat voor de hulp!