Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden,
Op mijn schijf c zie ik al de bestandsmappen van mijn pc maar dan volgen er honderden bestanden zoals toepassing/ HTM bestand/ XBF bestand/ PNG bestand en zelfs JPEG.
Is dit normaal dat telkens ik iets open of download in die schijf c wordt gezet en mag ik dat zomaar verwijderen en hoe dat te verwijderen. Al eens geprobeerd maar moet dat
telkens afzonderlijk verwijderen en met toestemming om dat te verwijderen.

Dank bij voorbaat
 
Dat is niet goed. Je Windows OS wordt bevuild met andere bestanden.
Als je C:-schijf groot genoeg is moest je die met Schijfbeheer of een Partitie Manager opgesplits hebben in twee partities vb C en D.
Je moet Windows vertellen dat je D-partitie de data moet bevatten. Dat kan en moet je vooralsnog doen via Eigenschappen en Locatie. In D maak je eerst een map met je Users-naam. Daaronder Afbeeldingen, Documenten, Video's, Muziek en Andere.
Tijdens het verplaatsen van vb de Jpg files zet je die in de map Afbeeldingen. Je PNG in Documenten; voor de andere groepen Idem.
Een beetje werk nu om de bestanden van C naar D te verplaatsen, maar daarna weet Windows dat dit voortaan moet gebeuren. Trouwens bij Instellingen kan je dat ook vastleggen.
Voor je Windows en je programma's (Apps) is 150 tot 200 GB groot genoeg. Heb je een 1 TB schijf dan heb je nog 800 GB voor de D-partitie voor al je data.
Uiteraard is een externe D-drive nog beter/best.
 
Het is normaal dat wanneer je een webpagina opent op internet, dat de inhoud gedownload wordt. Dit heet caching. Internet Explorer zet deze bestanden bijvoorbeeld onder volgende folder:
c:\Users\<accountnaam>\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\

Maar... iemand zal dit gewijzigd hebben naar C:\, met alle gevolgen vandien...

Waardoor al die tijdelijke bestanden gewoon naar je root worden weggeschreven. Ik zou al die bestanden wissen en de instellingen in Internet Explorer alvast nakijken. En eventueel elke andere webbrowser welke je gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan