Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Vanmorgen maar eens een nieuwe Windows 8.1 aangeschaft voor mijn Netbook. ASUS X10CH
Alles werkt, behalve de App Store.

Melding is:

Deze app kan niet worden geopend.
De schermresolutie is te laag om deze app uit te voeren.

P1130295 [1280x768].jpg

Maar ik zit aan mijn maximale schermresolutie van 1024x600 met de zojuist geinstalleerde nieuwste drivers.

P1130296 [1280x768].jpg

Eigenlijk ben ik weer meteen helemaal klaar met dat Windows 8.1 en keer denk ik maar weer terug naar Windows 7

Tenzij iemand het ei van Columbus weet.
 
Nee, ik heb Windows 7 er op gezet. Niet de bijgeleverde Starter editie want dat is prut. Ben gewoon stout geweest en een werkende windows 7 via de nieuwsgroepen gescored en zie wel hoe lang alles blijft werken.
Hierdoor heb ik een besturing gekregen waarbij alles wel voor 100% en zonder troubles werkt.

Ik ben helemaal klaar met Windows 8 en z'n opvolger en heb mijn Windows 8.1 versie te koop aangeboden op Marktplaats. Was toch nog niet geactiveerd.
Vreemd genoeg was deze in 1 dag verkocht.
 
Nee, ik heb Windows 7 er op gezet. Niet de bijgeleverde Starter editie want dat is prut. Ben gewoon stout geweest en een werkende windows 7 via de nieuwsgroepen gescored en zie wel hoe lang alles blijft werken.
Hierdoor heb ik een besturing gekregen waarbij alles wel voor 100% en zonder troubles werkt.

Foei...... Maar welkom bij de club.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan