Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb nu de fibernet shake van telenet.
Internet + digitaal tv en telefonie.

Hebben ze bij scarlet een abonnement dat in deze buurt komt?
Moet ik bij scarlet nog kabelabonnement betalen of gaat deze apart via Infrax?
Heb je bij scarlet ook zoiets als prime en zo ja wat kost deze aub?
 
nee de kabel zit erin ...dat zijn de extra kosten ..
en daar bovenop scarlet is de enige in het ganze land die het automatisch doorschakelen van een binnen komende oproep op een vast toestel gratis doorschakkelt naar je mobieltje ....
 
Belgacom/Scarlet heeft geen COAX kabel zoals Telenet heeft. Daarom dat de bandbreedte veel lager ligt dan Telenet.
Ik zou nooit overschakelen naar Belgacom/Scarlet (Scarlet is reeds lang overgenomen door Belgacom btw) als ik Telenet had.
Die 30Mbps is puur theoretisch, VDSL haalt dit nooit! Telenet daarentegen gemakkelijk.
Het is ook nog afhankelijk van locatie bij VDSL. Zit je te ver van een distributie box dan kan je verbinding best tegenslagen.

Redenen om bij Telenet te blijven:
- Stabielere verbinding
- Veel snellere verbinding
 
wat dragon hier toevoegt kan ik bevestigen ,doordat mijn broer over gestapt is van scarlet/belgacom naar telenet ...
 
Belgacom/Scarlet heeft geen COAX kabel zoals Telenet heeft. Daarom dat de bandbreedte veel lager ligt dan Telenet.
Ik zou nooit overschakelen naar Belgacom/Scarlet (Scarlet is reeds lang overgenomen door Belgacom btw) als ik Telenet had.
Die 30Mbps is puur theoretisch, VDSL haalt dit nooit! Telenet daarentegen gemakkelijk.
Het is ook nog afhankelijk van locatie bij VDSL. Zit je te ver van een distributie box dan kan je verbinding best tegenslagen.

Redenen om bij Telenet te blijven:
- Stabielere verbinding
- Veel snellere verbinding
de vdsl wordt in de straatkabine op je telefoonlijn gezet, de vroegere adsl komt uit de telefooncentrale! de afstand tussen de straatkabine en je huis ... meters?
een koperpaar heeft minder goede eigenschappen dan een afgeschermde coax, vandaar de hoger snelheid.
bezin eer je begint, ikzelf heb telenet voor de tv, daar BGC niet betrouwbaar is bij onweer!
 
foei Wivy .... dat je dit durft zeggen als B.g.c technicus !

Dit is gewoon een feit, de hoofdzekering van Eandis is gevoeliger dan de BGC-zekering. na een onweer rijden wij heel de dag onze kabines af om de Eandis zekering op te zetten, extra overuren gegarandeerd op zo'n dagen!
zwakheden zijn gekend en er wordt niets aangedaan.
 
ik geloof u best ...alleen vind ik het straf dat er niets aangedaan word ...precies dat ze liever hebben dat je over uren maakt !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan