Status
Niet open voor verdere reacties.
Een jaar lang 20 euro, daarna 30 euro.
12 mbit/s en geen datalimiet
Scarlet No Limit - Scarlet

Als het volume dan toch onbeperkt is, waarom dan dit:

HTML:
* Fair Use Policy 
Scarlet behoudt zicht het recht voor om de klant, die op regelmatige basis significant meer verbruikt dan de gemiddelde Scarlet ADSL klant te waarschuwen omtrent dit meerverbruik. Indien de klant zijn surfgedrag hier niet aan aanpast, behoudt Scarlet zich het recht om de toegang van de klant tot het netwerk te blokkeren of te limiteren.

Als de gemiddelde Scarletklant bijvoorbeeld 25 GB per maand verbruikt kan men reeds klanten afsluiten die 30 GB verbruiken.

(x)(x)(x)
 
Ook bij scarlet stuntwerk, maar het verbaast me niks.
Ze zijn belgacom geworden.
Daar heb ik ook al nare ervaringen mee gehad.
 
@nijltjetweety
Nog niets van ondervonden bij het uitvoeren van mijn job, moet nog steeds Scarlet klanten factureren. Begrijpen wie het begrijpen kan?
 
Met belgacom moet je geluk hebben.
Bij sommige gaat het probleemloos, bij sommigen komen er verassingen.
Het is wel zo dat de meesten niet zo goed de kleine (en minder kleine) lettertjes lezen dan J.W. hier doet, dat zal wel een en ander verklaren geloof ik.
De contracten zijn niet altijd even doorzichtig, zowel bij Belgacom als bij de andere providers.
Ik ben enkel op zoek geweest naar onbeperkt downloaden en hoop dat mijn zoektocht hier op het forum nuttig is voor de leden hier.
Voor de monopoliehouders (Telenet, maar ook Belgacom) heb ik het niet zo.
Ik blijf adsl gebruiken, ik weet het, via de lijnen van Belgacom.
Maar we hebben niet veel keuze in dit kikkerlandje.
 
Wat doe eraan? Buiten BGC verzorg ik de lijnen voor Dommel, Mobistar, Tele2, Base, KPN en ja zelfs telenet (isdn-raw copper). Ik verzorg iedere klant zoals een bijna BGC-klant, maar er worden regeltjes opgelegd door BIPT. Jammer genoeg moet ik mijn brood verdienden met deze oorlog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan