Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben deze afkorting geleerd "RTFM" read the fucking manuel; Nu ik heb een galaxy S2 en het zal wel ongeveer hetzelfde zijn, vooreerst dien je wel Samsung Kies geïnstalleerd te hebben op je pc, je zorgt dan dat je een verbinding hebt met je draadloze router hé, daarna ga je naar de instelling van je phone en zoekt daar "Kies via Wi-Fi" en klaar.
Als je pc bluetooth ondersteunt nog gemakkelijker dan laat je de pc zoeken naar je telefoon en die maakt dan zo een verbinding (zelfde systeem als in een auto)
 
Het is inderdaad niet altijd gemakkelijk om iets out of the box te connecteren met andere apparaten. Dit is een appart domein, netwerking. En al is het men job, het is en blijft een uitdaging omdat het een zeer brede inhoud heeft. Wat volgens mij de beste oplossing gaat zijn is een verbinding te maken dmv bluetooth ipv WiFi. WiFi vraagt wel enige kennis van netwerking, terwijl BT meer een plug and play oplossing kan bieden. Koop dus een BT stikje voor in je computer indien je er nog geen moest hebben en installeer de bijhorende software. Laat vervolgens die software zoeken naar andere BT apparaten in de buurt. Let erop dat de BT van je GSM actief staat. Bij deze kan er op een vrij eenvoudige manier een netwerk connectie tot stand gebracht worden.
Wil je toch nog via WiFi gaan raad ik je aan om even enkele uren te spenderen door te lezen... the only way to gain knowledge...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan