Opgelost S3ARCH in plaats van Google zoekmachine.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Mijn zoon heeft als hij zijn Google opent de pagina van Google in zijn Chrome browser. Typt hij iets wat hij wil zoeken, dan komt er altijd S3ARCH, daar kan hij echter niet veel doen. Ik heb zijn laptop een clean install gegeven gisteren en zijn Chrome helemaal opnieuw geinstalleerd. Dus alles was er af en nu opnieuw geinstalleerd. Ik dacht dat daarmee de kous zou af zijn, maar niet dus. Heeft er iemand een idee? Ik ben momenteel uit al mijn ideeën. Google helpt mij ook niet meteen verder. Alvast bedankt om het verder helpen.
 
Gebruik Malwarebytes Free om S3arch.page browser hijacker te verwijderen
-> https://downloads.malwarebytes.com/file/mb-windows


Of wat ook prima is , is hitman pro ( voor verwijderen van bestanden moet je registreren, dan krijg je een trial licentie) :

Helpt dit nog niet:
Dank je voor het snelle en doelgerichte antwoord. Ik zal dan ook malwarebytes op mijn zoon zijn pc downloaden en laten lopen. Hopelijk werkt het. Alvast bedankt en ik laat het jullie nog wel weten hoe het afgelopen is.
 
Beste Aardbei, ik heb Malwarebytes op zijn laptop gezet. De free versie die nu 14 dagen trail heeft en heeft in totaal 25 pops, pups en malware gevonden. die vervelende S3ARCH is gelukkig ook nu mee van de baan. Hij moet het mee gekregen hebben zegt hij bij het downloaden van een game op één of andere rare site. Ik zei hem dan ook, als je het een rare site vind, vertrouw het dan ook niet en doe het gewoon niet. Hoe mooi het ook moge lijken, doe het gewoon niet, want als het te mooi lijkt, zal er meestal ook wel iets raars aan vast hangen. Hij heeft beloofd om dit niet meer te doen, maar ja hij is 14, dus ik weet dat het de volgende keer ook weer sterker zal zijn als zichzelf. In ieder geval heel erg bedankt. Ik weet nu ook dat deze pc bijwerken niet alles verwijderd zoals ze zeggen, maar enkel de windows verwijderd en vervangt door een nieuwe versie. Had nochtans ergens in het engels gelezen dat hij alles verwijderd, ook virussen en zo. Nu is gebleken dat dit toaal geen waar is. Juist een clean install gelijk ik gedaan heb op mijn laptop is de enige manier om alles van je computer te krijgen dan, of Malwarebytes gelijk in zijn geval. Alvast heel erg bedankt, ik had die site wel gevonden, maar op de 1 of andere manier had ik Malwarebytes niet gezien in deze uitleg en dacht ik, mmm weer zo een scanner waar je achteraf moet voor betalen zeker, nee bedankt en was weer weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan