rendering probleem powerdirector 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een nieuwe pc aangeschaft met een Nvidea Gforce GTX 650 als grafische kaart, nu wil ik net zoals op mijn veel oudere pc video bewerking gaan doen met powerdirector maar een fragment van 1 minuut in voorbeeld/bewerkt modus afspelen wordt alle 2 sec gestopt door de melding "rendering" (zie voorbeeld in bestand in bijlage) iets wat bij mijn oude pc niet het geval was. ik ben al zelf beetje gaan zoeken op net, de NVIDEA CUDA technologie staat aangevinkt net als de hardware decoderen. normaal zouden deze instellingen het process tot 4X moeten versnellen volgens NVIDEA maar daar merk ik niet veel van. iemand ervaring mee of is de grafische kaart naar de voeten?? rendering.jpg
 
Gaat een softwareprobleem zijn. Wat je alvast kan doen (als je het al niet gedaan hebt);

- Drivers updaten van je grafische kaart
- DirectX updaten/installeren
- Update beschikbaar voor powerdirector? Getest met laatste versie (11)?
 
Driver updates grafische kaart : check
DirectX install : Check
update powerdirector 9 : check

resultaat, powerdirector herkend de bestanden van mijn HD camera niet meer en ik zou moeten upgraden naar versie 11 kostprijs 60 €

THX voor de info Dragon volgens mij is versie 9 niet voorzien voor HD filmpjes, maar waarom lukte dit dan wel met versie 8 vroeger? strange geval zou ik zeggen ik ga er is alles afgooien van powerdirector en van 0 herbeginnen als het dan nog niet io is zal ik verplicht zijn van de 11 aan te schaffen wqaarschijnlijk

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan