zeg eens tegen de techniekers van Telenet dat je gaat overstappen naar de concurrentie ....
, je moet je zeker niet laten afschepen door hen , je betaalt (veel) ervoor en daarom moeten zij zorgen dat je verbinding goed is !
maar eerst graag wat info :
1) heb je een pc of een laptop ?
2) hoe oud is deze ?
3) is je verbinding draadloos (wifi) of via bekabeld netwerk ?
4) indien via wifi , hoe ver ben je verwijderd van de modem ?
5) is de modem van Telenet zo'n nieuwe zwarte met ingebouwde wifi ? of werk je met een oudere modem met een aparte router ?
6) heb je de laatst nieuwe drivers voor je netwerk kaart eens geïnstalleerd ?
je kan "gratis !" vragen om iemand bij u thuis te komen kijken waar het probleem zich voordoet en een oplossing aan te bieden :
https://www2.telenet.be/nl/helemaal_mee/ , ik heb dit gedaan , er is iemand gekomen en samen hebben we het probleem van mijn slecht wifi bereik onderzocht.
na het plaatsen van een "accespoint" heb ik nu veel betere draadloze verbinding.
een goeie tip : zeg NOOIT als een technieker of zo aan huis komt "dat je er niet veel van kent" , want dan....
Mvg,
Arnold.