Varia refurbished laptops

Ik heb er ook weinig ervaring mee, maar op deze site heb ik een refurbished combinatie laptop, tablet gekocht op Windows basis waar ik super tevreden van ben. Hun service qua levering was niet echt correct, ik heb ongeveer 14 dagen moeten wachten, hun excuus was dat de school juist was begonnen en ze konden niet volgen. Ik heb wel een correcte factuur ontvangen en na 2 weken een degelijk toestel dat normaal boven de 600€ kost voor 169€
https://www.telecomweb.eu/Laptops
Op het toestel was Windows 10 geïnstalleerd maar het was blijkbaar ook geschikt voor upgrade naar Windows 11 wat ik niet had verwacht.
Wat ik heb gekocht was een laptop met een toetsenbord en een afneembaar scherm te gebruiken als een tablet.
Let wel, als Belg gebruik ik normaal gezien een AZERTY klavier, dit toestel had een QWERTY klavier (NL) waar ikzelf geen problemen mee heb, ik help veel Nederlanders met office problemen, en voor mij is zo'n QWERTY klavier wel handig.
 
Fijn dat je tevreden bent en een goede keuze hebt gemaakt.
Maar voor de TS wel héél belangrijk - dit zijn GEEN REFURBISHED maar gereviseerde laptops.
Dat is een wel héél groot verschil ... alle onderdelen zijn daarin bekeken, gereinigd e.d. maar er is NIETS vervangen door een nieuw onderdeel.
Dus slijtage is en blijft.
Nu kan je bij zo'n ex-lease toestellen het geluk hebben dat het exemplaar weinig gebruikt werd in zijn eerste leven, maar dat is een gok.
 
Dat kan wel zijn PhilipV, ik ben super tevreden en ik heb 12 maande garantie en jou links zijn wel heel prijzig, Dan je kan beter iets nieuws kopen.
Ik zie het wel na 12 maanden garantie of een paar jaar gebruik..
Er zijn nu eenmaal mensen die iets goedkoop zoeken voor hun kinderen op school omdat ze iets duurder niet kunnen betalen en het verplicht is op school, ikzelf heb al 3 laptops geschonken en ook een fluo vest en een hoop werkmateriaal aan een school.
Misschien moet je je klak doneren voor het goede doel. :)
 
Heb je het artikel gelezen ? Dan zou je dat ook zijn opgevallen dat het een verkoopspraatje is voor hun eigen producten.
En wat zou ik moeten toegeven ?

refurbished = gerenoveerd (niet gereviseerd) - dat wil dus zeggen met nieuwe onderdelen.

1727375381944.png


"gereviseerd" daarentegen wil zeggen enkel nagekeken en proper gemaakt.

Als je dat verschil onbelangrijk vindt, tja ... voor jouw rekening, jouw waarheid is dan niet de mijne.
Moet kunnen.
 
Terug
Bovenaan