J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Bij mij gebeurt het meermaals dat de reclame voor Iphone, Ipad enz, die normaal tussen twee berichten in staat, in het bericht zelf, over de tekst van het bericht komt te staan zodat de tekst niet meer leesbaar is.
Browser is Opera.
 
Spijtig genoeg heb ik geen voorbeeld, maar als het nog eens gebeurt zal ik een printscreen maken.

Tussen mijn vraag en uw vraag is een lege ruimte en daarin staat reclame voor Iphone.
Regelmatig, maar niet altijd, nu dus niet, verdwijnt die reclame uit die lege ruimte en komt naast de avatar, over de getypte tekst heen te staan.
Als er bv. 1, 3, 5 6 of meer berichten onder elkaar staan, staat die reclame overal over de tekst heen, zodat deze niet meer leesbaar is.
Als die reclame daar staat zit er niets anders op om dan de site te sluiten en een hele poos later nog eens te proberen. Soms staat de reclame dan terug op zijn plaats, soms staat deze nog over de tekst van de berichten. Dan kan ik niets anders doen als de site terug te sluiten en het later nog eens proberen.
 
je bedoeld dan waarschijnlijk deze reclame advertenties ...
Ashampoo_Snap_2014.06.02_18h26m52s_003_.png
Ashampoo_Snap_2014.06.02_18h27m08s_004_.png
Ashampoo_Snap_2014.06.02_18h27m26s_005_.png
 
Wanneer ik dit lees denk ik in de eerste plaats aan het testen met een andere browser en vooral aan het stappenplan.

Pc wordt wekelijks gescand met: Eset smart security - Emsisoft AntiMalware - Malwarebytes Antimalware - AdwCleaner - JRT - Spybot S&D
Enkel Eset is steeds actief, al de rest is "on demand".
 
Als dit weer eens gebeurd, leeg dan de internet cache eens. Grote kans dat het probleem dan opgelost is.
 
Als dit weer eens gebeurd, leeg dan de internet cache eens. Grote kans dat het probleem dan opgelost is.

Ik heb dat nu net eens handmatig gedaan, maar normaal gezien zou CCleaner dat bij elk gebruik automatisch moeten doen.
We zullen eens een weekje afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.
 
Het ligt er aan hoe groot de internet cache is ingesteld en hoe jouw internet bezoek is.
CCleaner leegt de cache volgens mij bij afsluiten of opstarten van de pc. Tijdens het computergebruik doet CCleaner niets. Als je uren aan het surfen bent zou de internet cache, als hij krap is ingesteld vol kunnen raken.
 
lana.jpg

Een paar dagen geleden stond de reclame over Iphone enz. over de tekst van de berichten.
Nu staat de avatar van Lana boven de avatar van de poster.

Volgens mij zit de fout in het gebruik van Opera die waarschijnlijk niet voor 100% kan samenwerken met deze site want ik heb dit nog nooit meegemaakt met een andere site.
 
Ik gebruik ook regelmatig Opera en nog geen problemen tegengekomen met Pctuts, dus ik vraag me af of daar het probleem zit.
Dit bericht tik ik met Opera 20

Vreemd ook dat het soms wel en soms niet gebeurd. Een website is of wel of niet compatible met een bepaalde website.
 
Ik gebruik versie 12.17 wat volgens Opera de laatste versie zou zijn.

Op het ogenblik is alles terug normaal...
 
Versie: 22.0.1471.50 - Dit is de meest recente versie van Opera
Updatestream: Stable
Systeem: Windows 7 32-bit

Dit zegt een link in mijn Opera browser.
 
Terug
Bovenaan Onderaan