Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Skippy;n236500 zei:Ik vind hier nog een linkje op mijn pc met een goede manual voor Quickpar http://members.ziggo.nl/multivitamine/quickpar/
J.W.;n236541 zei:Het is wel de hoogste tijd dat u deze app (Quickpar) in de prullenbak kiept en deze vervangt door Multipar (is vele malen sneller).
Skippy;n236547 zei:Wat ik dan niet handig aan Multipar vind is dat dit programma gebruik maar van alle cores van de processor waardoor andere programma's tijdens het draaien van Multipar super traag worden. Hierdoor wordt multitasken wat moeilijker te hanteren.
Het repareren van ingepakte bestanden slokt nogal wat systeembronnen. Ook met Quickpar trouwens maar dan heb ik nog een paar cores over om soepel te blijven werken.
J.W.;n236541 zei:Het is wel de hoogste tijd dat u deze app (Quickpar) in de prullenbak kiept en deze vervangt door Multipar (is vele malen sneller).
Mik;n236693 zei:Ik was ook nog altijd bezig met Quickpar. En nog geen problemen mee gehad.
Nou, het kan aan mij liggen maar Multipar is inderdaad sneller dan Quickpar. Maar met Quickpar gaat multitasken beter dan met Multipar. Ik gebruik dit niet op mijnhoofd PC met snelste configuratie, maar op de PC met een 2600K Sandy Bridge voor de downloads en wat backup taken.J.W.;n236695 zei:Problemen hebt u er niet mee, maar de snelheid is vele malen lager dan bij Multipar.