Status
Niet open voor verdere reacties.
kreeg net melding dat mijn firewall bovenstaand heeft tegen gehouden ( voor de 2e keer )
Is dit een toepassing die ik nodig heb ( missende of verkeerde dll s ? )
Want hij komt wel heel snel met een programma om het register en dergelijke te herstellen , en daar kom ik liever niet aan

vele groetjes
Marianne
 
je bedoeld dan waarschijnlijk de AVG internet security 2015 wel indien zo dan volstaat deze meestal wel ..*

*zelf heb ik deze ook in gebruik maar daar boven op gebruik ik ook de Malwarebijtes premium
 
wat betreft " rapt_im.exe " werd deze verwijderd nu ..
dit is een uitvoerend bestand dat kwade bedoelingen heeft ...
heb je dit ergens opgehaald of heb je dit eerder binnen gekregen via het aanklikken van een link in een toegezonden mail ?
 
nee dat is het rare ik zag dat programma ineens als popup komen, de scanner zei dat het niet veilig was en heeft hem geblokkeerd hackerdd18.821.jpg
Heb foto erbij gedaan hier van een printscreen, maar zie hem niet verschijnen
Gaming involved met inlognaam en password ingevuld, en automatically log in , ik ken het niet en manlief ook niet
Gebruiker i s raptrguest6kutybbg , alleen die naam al ...
geeft aan kan geen verbinding maken met raptr.com controleer je internet verbinding en probeer het opnieuw
 
dus of de beveiliging van ziggo hield het tegen maar net op de moment viel internet ook uit , dus ik dacht dat dit de mede-oorzaak was, en ben wel een beetje opgelucht ...
Het hele programma rapt nu verwijderd van de computer, stond gewoon op het configuratie scherm tussen de programma s
 
het feit alleen al dat dit opspringt is al verdacht ...ook al word dus deze tegen gehouden ..immers zeg je dat jij zowel je man niets met deze inlogger te maken hebben ...
download ADWcleaner naar je bureaublad en start deze dan ook op ...
verwijder alles wat deze te melden heeft ...
om het verwijderingsproces te voltooien dient er herstart te worden ...denk er aan .
 
de adwcleaner mag je verwijderen nu ...
wil je deze op regelmatige basis gebruiken dien je deze telkens opnieuw op te halen om ook de laatste updates mee te hebben ...
de site waar je deze dan ophaalt is deze hier zet deze bijvoorbeeld bij je favorieten ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan