Raid box verbinden via usb met wifi router

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een raid box met 5 schijven van 3tb ,staat nu via usb verbonden met pc ,is via netwerk overal zichtbaar en je kan bestanden lezen
wissen enz ,maar ik zou hemgraag via wi fi router plaatsen ,dus via usb ,deze router zou HD beelden moeten kunnen streamen
weet iemand een geschikte
[FONT=Arial, Helvetica, Verdana, sans-serif]router[/FONT]
 
[h=2]NETGEAR WNDR4500[/h]Actuele status: tijdelijk uitverkocht (mail me bij voorraad)
Verwacht: leverdatum onbekend

€ 139,-



Gemiddelde beoordeling: 4,5Gebaseerd op 103 reviews|Schrijf zelf een review
Bekijk de video review van de Netgear WNDR4500
[h=3]Beknopte specificaties[/h]Aantal wifi-bandenSimultaneous dual-band (2,4- en 5 GHz)Wifi-snelheid 2.4GHz-band450 Mbit/sWifi-snelheid 5GHz-band450 Mbit/sUSB-ingang
true_icon.gif
Geïntegreerd ADSL-modem
false_icon.gif


[h=3]Netgear WNDR4500[/h]De Netgear WNDR4500 is een simultaneous dualband router uit deultimate performance lijn van Netgear met vier gigabit ethernetpoorten (10/100/1000) en zes interne antennes om een razendsnel draadloos en bedraad netwerk mee op te zetten. Zo verbind je in no time je computer, laptop, mediaspeler tablet en smartphone met internet. Heb je liever niet dat het draadloze internetsignaal aan staat terwijl je niet thuis bent? Zet dan met een druk op de knop de WiFi-verbinding uit. Met de Netgear WNDR4500 zet je zelfs in een mum van tijd een gastnetwerk op, waardoor je gasten wel gebruik kunnen maken van draadloos internet maar verder niet op het netwerk kunnen komen.
[h=3]Blokkeer bepaalde websites met Live Parental Controls[/h]De software van de Netgear WNDR4500 heeft Live Parental Controls(ouderlijk toezicht) aan boord om bepaalde websites te blokkeren. Zo kunnen de kinderen bijvoorbeeld niet op internetpagina's komen die niet voor hun leeftijd geschikt zijn, of schakel je schadelijke websites uit.
[h=3]ReadySHARE: 2 usb-poorten aan boord[/h]De Netgear WNDR4500 heeft twee ReadySHARE usb-poorten aan boord. Een van deze poorten is geschikt om een externe harde schijf mee in het netwerk op te nemen. Zo maak je van je router eigenlijk ook een basic NAS (Network Attached Storage) om films, muziek en andere computerbestanden centraal in het netwerk op te slaan en te delen met andere gebruikers van het netwerk. De andere usb-poort is om een printer met andere netwerkgebruikers te delen.

Pluspunten
Hoge draadloze snelheid van 450 Mbps + 450 Mbps dankzijsimultaneous dual-band
6 Interne antennes voor ruim bereik en een uitermate sterk draadloos signaal
2 Usb-poorten om een harde schijf of printer op aan te sluiten. Zo deel je deze apparaten binnen het netwerk
Je hebt de mogelijkheid een gastnetwerk op te zetten
Je kunt het wifi-signaal met een druk op de knop uitschakelen
Minpunten
Geen usb 3.0-poort om een harde schijf met deze snellere verbinding op aan te sluiten
[h=3]Coolblue-folder, om ouderwets doorheen te bladeren.[/h]De nieuwe online folder van Coolblue is uit.



netgear-wndr4500.jpg
best-getest-groot.png



 
Een aantal jaren geleden had ik deze zelf in gebruik Linksys NSLU2 Review | Digital Trends Reviews
Hiermee kon ik 2 USB apparaten op mijn draadloze router aansluiten met een UTP kabeltje.
Hierdoor hoef je dus geen dure tweede router aan te schaffen. Het enige probleempje is dat ik niet weet of dit soort kastjes nog gemaakt worden.
Mits jouw huidige router natuurlijk snel genoeg is.
Anders maakt Linksys goede en zeer snelle routers.
 
Hallo Pluis ,bedankt voor de snelle info ,ik weet nu waar ik best zoek ,ik stuur je na afloop nog een bedankje ,prettig weekend nog van een goede vriend van Ivan
 
Ik zou om te beginnen die NAS al nooit via USB aansluiten op een wireless router.

Om nu even verder te gaan, waarom een wireless router en geen wireless access point?
Waarom verkies je voor een vaste PC via USB, ipv een veel snellere vaste netwerkverbinding?

Aanvulling; Van al de mogelijke aansluitmethodes dat die NAS gaat aankunnen, sluit je die via de zwakste aan, en dan wil je er het beste uithalen (Full HD).
 
Hallo dragon,het is geen NAS hoor,het is een netgair dus 5 harde schijven in 1 box ,die elk afzonderlijk werken
nu zijn ze aangesloten via een usb op een krachtige HP PC maar die moet altijd online zijn om de schijven te kunnen
benaderen ,dus ik wou en router dan hoef ik niks aan te zetten en kan ik die harde schijven altijd benaderen vanaf iedere pc
ik heb er 5 teveel ja maar zo ben ik nu eenmaal ,toch hoop ik van jullie nog veel goede tips te krijgen want ik ben nog
steeds een leek vriendelijke groeten en alvast bedankt Willy De Coninck gepensioneerd zaakvoerder DCW BVBA
 

[h=1]UW ORDER LIGT KLAAR[/h]Geachte heer De Coninck,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij NAScenter.be.

Uw bestelling ligt vanaf nu voor u klaar in onze winkel in Lochristi. Wij houden uw order voor u apart tot en met woensdag 3 april 2013.

U bent van harte welkom om uw bestelling af te komen halen. Toon deze e-mail of uw ordernummer (8488045) aan één van onze medewerkers en u wordt meteen geholpen. Wij geven de voorkeur aan Bancontact/Mister Cash, maar u kunt ook contant of met creditcard afrekenen.


[h=2]ROUTEBESCHRIJVING & OPENINGSTIJDEN[/h]NAScenter.be vindt u op het volgende adres:

Denen 165
9080 Lochristi

Bekijk ook de uitgebreide routebeschrijving of de openingstijden van onze winkel.

[h=2]OVERZICHT BESTELLING[/h]Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
AantalOmschrijvingPrijsTotaal
1
Synology DS413J

299,00

299,00
1
Seagate Barracuda 3 TB 7200 rpm 64 mb 3,5 inch

155,00

155,00
Subtotaal
454,00
Totaal
454,00
Voor vragen kunt u contact opnemen met de NAScenter.be klantenservice

Veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,

NAScenter.be
Boomsesteenweg 560
2610 Antwerpen
België
Tel: (+32) (0)3 8083749
Fax: (+32) (0)3 8082743
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan