Beste Qtex,
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wordt gek van dit programma.
De 2.8.6 is de versie die ik gebruik en die op de website staat.
Ik heb vooreerst ALLES weggedaan van dit programma via :
- Clleaner - programs
- Configuratie - Programs
- Alle mappen in - Programs - Programs/86 - Programs data.
- Mijn zoekprogramma laten draaien "Search Everything" dat ALLES weergeeft wat op Uw PC is geïnstalleerd tot en met de kleinste details.
Dan heb ik Uw zending van de [.exe] gebruikt.
De installatie is gelukt.
Maar............
- Kan ik wederom de kolommen niet verslepen, want dan krijg ik terug het meldingsschermpje dat Movie Organizer niet meer werkt en wordt afgesloten. Dus ik kan de kolommen niet plaatsen in de volgorde dat IK wil.
- Normaal gezien moet dit programma worden opgeslagen in één der volgende mappen :
- Programs Data - Microsoft - Windows - Menu Start - Programs
- Gebruikers - Naam - Appl.Data - Roaming- Microsoft - Windows - Menu start - Programs
- In geen van beiden staat Movie Organizer = geen icoontje in de alfabetische lijst.
- Ook niet onder de benaming van de maatschappij : Oxdev.se of Moodb.com
En bij U lukt het wel ???????????
Dat is nu reeds sedert ik W10 heb geïnstalleerd dat dit niet lukt.
Ik dacht dat W10 dit programma niet wilde installeren- misschien een te oud programma - maar bij U lukt het wel dus is W10 niet de boosdoener.
Gelukkig kan ik wel met dit programma werken, dat voor mij belangrijk is, daar ik over 720 opnames beschik en dit programma een zeer uitgebreid overzicht geeft van alle inhouden.
Ik zoek verder en moet dit kunnen uitvoeren.
Ik heb op heden terug - de zoveelste - mail gestuurd naar de maker van dit programma, maar heb tot nu toe geen antwoord verkregen.
Bijlagen :
- Overzicht van de installatie in C - Programs/86
- Foto van het schermpje dat verschijnt nadat ik getracht heb van de kolommen te verschuiven naar mijn zin.
Beste Qtex,
In elk geval hartelijk dank voor de moeite.
Flamingo