Ik heb het lidmaatschap voor fotografen en krijg dus regelmatig updates. Nooit problemen gehad en de PC liep supersnel. Enkele maanden geleden, bij de installatie van photoshop 2023 kreeg ik problemen. Ik open bestanden JEPG en Raw steeds vanuit Bridge en na deze update kan dit nog maar vier -- vijf maal en daarna blokkeert het systeem. Ook via photoshop een afbeelding openen gaat dan niet meer. Als ik de P.C. heropstart kan ik terug enkele beelden openen , daarna terug blokkage. Ik heb fotoshop verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Ik heb daarna alles van Adobe verwijderd ( camera raw, photoshop, Bridge) en terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Daarna al mijn programma's verwijderd en windows 11 terug geïnstalleerd met behoud van mijn gegevens. Geen resultaat. Terug alles verwijderd en Windows 11 terug geïnstalleerd na verwijdering van persoonlijke gegevens. Noppes. Verleden week mijn P.C. binnengegedaan in de winkel die hem voor mij in functie van beeldbewerking in mekaar stak. Terug de harde schijf leeggemaakt, geformateerd en Windows 11 geïnstalleerd. Evenwel zonder resultaat. De verkoper en hersteller van de P.C .ineenstak in functie van beeldverwerking. Hij heeft terug de harde schijf leeggemaakt en geformateerd. Hij zegt dat de harde schijf geen fouten bevat. Volgens hem ligt het probleem bij Adobe??? Dan zouden andere abonnee's toch ook problemen moeten hebben??? Ik ben einde raad.
Mijn toestel is maar 2 jaar oud, zeer krachtig en maar voor een vierde van de mogelijkheden in gebruik. Het is een desktop, RAM 32 GB
Ziet er iemand licht in de tunnel?
Bedankt
Mijn toestel is maar 2 jaar oud, zeer krachtig en maar voor een vierde van de mogelijkheden in gebruik. Het is een desktop, RAM 32 GB
Ziet er iemand licht in de tunnel?
Bedankt