Status
Niet open voor verdere reacties.
op mijn notebook staat outlook 2010 waar 2 accounts aktief zijn.
Ik kan probleemloos mail ontvangen en versturen.
Inkomende mail moet ik echter naar een andere map verplaatsen; gezien mijn postvak in steede automatisch berichten verwijdert.
Iemand een oplossing?
 
Kan je dit eens verder toelichten aub? Je vermeld hier dat de berichten in je postvak in automatisch verwijderd worden? Dit is vrij onmogelijk indien je een POP3 account gebruikt. Tenzij je Inbox Rules ingesteld hebt waar je in vermeld dat bepaalde berichten verwijderd moeten worden.
 
Ik verstuur een mail nar één van de twee accounts die ik normaal ontvang en kan openen.
Postvak in (1)
daarna open ik een andere map en keer terug naar Postvak in (1)
Op dat moment wordt de mail verwijderd
Postvak in
 
Zit die "verwijderde" mail nog in de "verwijderde berichten" folder? Indien niet denk ik eerder dat je PST (of OST) bestand corrupt is. Dit is het bestand waar Outlook al je emails in opslaat wanneer je ze binnenhaalt. Deze PST/OST bestanden kunnen beschadigd raken.

Kijk je email account instellingen na in Outlook en kijk eens waar dit bestand staat op je harde schijf. (zie screenshot - outlook.pst)
Bekijk bijlage 7457

Koiëer dit bestand naar een backup locatie.
Start dan volgende applicatie C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\SCANPST.EXE (of SCANOST.EXE)
Verwijs vervolgens naar de locatie waar je oorspronkelijk PST bestand staat, terug te vinden in je Outlook account instellingen.
Laten eventueel gevonden fouten herstellen door de applicatie.
 

Bijlagen

  • outlook.jpg
    outlook.jpg
    69.4 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan