Status
Niet open voor verdere reacties.

big-mike

Steunend lid
Vip Lid
Hello,
Ik heb de laptop van een vriend "gekuisd" onder andere Mcafee uninstalleren, en vervangen door AVG.
Desinstallatie is vloot verlopt, niet zonder een "McShield.dll" probleem opgeloste met een registryscan met Systemmechanics.
Alles gaat nu heel goed uitgezonderd Windows media player, deze doet absoluut niet meer, en de de commando "zoeken" van de menu "Start".
De venster komt op scherm maar leeg!.. zonder titel, juist de indeling.. -)5
Heeft iemand nog zoiets gehad? Ik dacht op een beschadig DLL, of een kleine fout in de registry.
Windows heeft geen melding van fout. Raar ding....:vraagteken:
 
Big Mike.

registercleaners zijn soms nuttige maar vaak ook gevaarlijke programma's als je te weinig van je register kent. zomaar verwijderen van 'problemen' kan een slecht werkend of instabiel systeem tot gevolg hebben .kijk zeker eens in je registryscan programma, dat maakt vaak een backup voor verwijderen. zet je oude register terug als dat het geval is. en probeer WMP.

ook WMP herinstalleren kan nuttig zijn.

je kan ook de bestanden voor je search assistant weer installeren, maar daar moeten we je besturingssysteem enzo kennen.
 
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb alles geprobeerd: WMP11 desintalleren, een ouder versie (10) installeren ,met deze ik heb een melding "unexpected error" met 11 niet.
De registry backup heb ik iets te vroeg gedeleteerd (oups) maar ik dacht dat de mcshield.dll probleem ging herbiginnen..
De Zoeken menu in een onderdeel van explorer.exe in de map windows en deze (verkenner) werkt perfect.
Windows is heel stabiel en is in 3 dagen nooit vastgelopen met andere player (VLC, Nero Player, Real Player enz....)
Juist een applicatie, en een venster zijn niet bruikbaar...warschijnlijk door de afwezigheid van bepaald elementen voor de vensters te tekenen in een bibliotheek, maar welke??

Ik zal wachten achter de origineel CD van windows en een reparatie proberen. Als dit niet lukken, de ultimate reparatie: format en install.. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan