Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hi All

Ik werk reeds een 6 tal jaar met Netgear 200mpbs powerline adapters, aangezien ik een extra adapter nodig had voor boven aan de telenet decoder zou ik upgraden naar de AV 500 mbps POwerline van TP-Link, dit viel echter zwaar tegen van snelheid, anders gezegd het is zelfs trager dan de Netgear adapters. ik heb er de speedtest van telenet laten overgaan (bij in deze post zodat jullie zelf kunnen oordelen). Ik weet beide zijn niet wauw maar de Netgear deed wat moest gebeuren zelfs met zware downloads

Doe ik hier iets fout mee of is het gewoon de toestellen die crap zijn ?

heeft er iemand ervaring met deze toestellen?

TP link test
TP-link test.jpg
Netgear Test
Netgear 200mb.JPG
 
Dit zijn wel zeer droevige resultaten. Het begint al met een latency van 152ms. Is al ongeveer de vertraging om naar China te gaan over een standaard verbinding...

TP-Link adviseerd volgende: http://www.tp-link.us/faq-409.html

Maar of je daar veel mee bent is iets anders...

Zou proberen om het product zelfs terug te brengen wegens niet halen van de aangeboden specificaties. Dacht wel dat zoiets mogelijk moet zijn.
 
Ik zit met mijn repeater op een droevige 3,85Mbps. Als je weet dat de repeater eigenlijk heel slecht zit, waar er eigenlijk bijna geen verbinding is met dat rotding van Telenet en de repeater is het goedkoopste dat ik kon vinden en dus ook niet de meest goede dat op de markt te verkrijgen is, ben ik eigenlijk best tevreden met mijn resultaat. maar als ik echt grote bestanden wil gaan binnenhalen met mijn netbookje (bv Win 10) dan ga ik wel in de garage gaan staan ermee, daar hangt dat rotding van Telenet en die haalt wel heel wat meer snelheid als die magere 3,85Mbps, maar voor gewoon internet gebruik en zelfs mijn online gamen heb ik er genoeg aan.
 
Thx for the tips, heb alles al geprobeerd wat TP-link op hun site zet, ik ga het boeltje gewoon terug sturen en een oplossing zoeken om alsnog bekabeling binnen te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan