Status
Niet open voor verdere reacties.

woudie

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb onlangs een laptop aangeschaft met windows 8.

Sinds een paar dagen krijg ik steeds pop-up's.

Kan iemand mij helpen om deze weg te krijgen?

Dank u.

Woudie
 
klik op het Tandwieltje en kies Internet Opties
open de tap Privacy
zet het vinkje aan bij de vermelding Pop up blokkering aanzetten
klik op Toepassen en OK
Ashampoo_Snap_2013.12.26_14h34m37s_001_.png

sluit vervolgens de browser af en heropen deze ...
 
Dag woudie,

Sinds een paar dagen krijg ik steeds pop-up's.

bij een zeer recent probleem, zoals je aanhaalt dus sedert een paar dagen, denk ik in eerste instantie aan het terugzetten van een herstelpunt: hierdoor kan je terugkeren naar een tijdstip van normale werking.

Graag eerst de nodige feedback op de tip van qtex, nadien heb je nog bovenstaande opstaande optie. Je kan eventueel ook nog je vraag verduidelijken met een afbeelding van de betreffende pop-ups. ;)
 
De popupblikkering is ingeschakeld, maar er verandert niets.
Ik heb wel opgemerkt dat het feitelijk sites zijn met in internetadres.
Eentje:
eerst www. en dan voyancefrancaise.com/voyance-gratuit.

En er zijn er meerdere.
 
ik heb daar juist deze genoemde site bezocht en kreeg met gebruik van de IE11 géén pop up melding ...

je kan ook via de internet opties de Internet explorer opnieuw instellen ...
open daar voor Internet Opties > tap Geavanceerd > klik op Opnieuw instellen
en bevestig met Toepassen en OK
 
Het is in feit alsof ik die site bezoek via internet explorer.
Terwijl ik dit bericht typte sprong alles terug op een vorige site die ik bezocht had.
Al het bovende heb ik gedaan, er helpt niets.
 
scan je systeem met Malwarebijtes en post het log in je volgende bericht ...
je dient malewarebijtes te laten updaten voor je de scan opstart ...
kies de volledige scan functie en gebruik de pc niet tijdens het scannen .
 
Het is in feit alsof ik die site bezoek via internet explorer.
Terwijl ik dit bericht typte sprong alles terug op een vorige site die ik bezocht had.
Al het bovende heb ik gedaan, er helpt niets.

Klinkt misschien gek met een nieuwe laptop, maar heb je misschien een defect of niet goed functionerend touchpad ?

Probeer eens met een gewone USB muis en raak het touchpad niet aan.
 
Het is in feit alsof ik die site bezoek via internet explorer.
Terwijl ik dit bericht typte sprong alles terug op een vorige site die ik bezocht had.
Al het bovende heb ik gedaan, er helpt niets.


Verwijder eens je cookies, tijdelijke bestanden en geschiedenis.
Cookies beheren en verwijderen in Internet Explorer - Microsoft Windows�Help

Uw browsegeschiedenis verwijderen - Microsoft Windows Help

Moest je eens weten wat aan popups te verdienen is, je zou eens kunnen achterover vallen.
 
Dit is het logbestand na het scannan met malwarebijtes.


Malwarebytes Anti-Malware (-evaluatieversie-) 1.75.0.1300

www.malwarebytes.org

Databaseversie: v2013.12.26.05

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16750
Gilbert :: HUISKAMERPC [administrator]

Bescherming: Ingeschakeld

26/12/2013 21:52:40
mbam-log-2013-12-26 (21-52-40).txt

Scan type: Volledige scan (C:\|)
Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scan opties: P2P
Objecten gescand: 454624
Verstreken tijd: 2 uur/uren, 30 minuut/minuten, 6 seconde(n)

Geheugenprocessen gedetecteerd: 1
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112.exe (Adware.LolliPop.IT) -> 24640 -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.

Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Registersleutels gedetecteerd: 4
HKLM\SOFTWARE\{6791A2F3-FC80-475C-A002-C014AF797E9C} (PUP.Optional.OptimzerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\RegClean Pro_is1 (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
HKCU\Software\Systweak\RegClean Pro (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\lollipop_12131112 (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

Registerwaarden gedetecteerd: 1
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run|lollipop_12131112 (Adware.LolliPop.IT) -> Data: "c:\users\gilbert\appdata\local\lollipop\lollipop_12131112.exe"lollipop_12131112 -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

Registerdata gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Mappen gedetecteerd: 7
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1 (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\voice (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\voice\nl (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop (Adware.LolliPop.IT) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.

Bestanden gedetecteerd: 58
C:\windows\Tasks\RegClean Pro_UPDATES.job (PUP.Optional.RegCleanerPro.J) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\TraditionalCn_rcp_zh-tw.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Chinese_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\CleanSchedule.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Cloud_Backup_Setup.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Cloud_Backup_Setup_Intl.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Danish_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Dutch_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\eng_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Finnish_rcp_fi.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\French_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\German_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\greek_rcp_el.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\install_left_image.bmp (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\isxdl.dll (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Italian_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Japanese_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\korean_rcp_ko.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Norwegian_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\polish_rcp_pl.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\portugese_rcp_pt.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Portuguese_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\RCPUninstall.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\RegCleanPro.dll (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\RegCleanPro.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\russian_rcp_ru.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Spanish_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\Swedish_rcp.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\systweakasp.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\turkish_rcp_tr.ini (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\unins000.dat (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\unins000.exe (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\unins000.msg (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Program Files (x86)\RegClean Pro\xmllite.dll (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\windows\Tasks\RegClean Pro_DEFAULT.job (PUP.Optional.RegCleanPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\1388061333.reg (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Dutch_rcp.dat (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\ExcludeList.rcp (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\log_12-24-2013.log (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\log_12-25-2013.log (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\log_12-26-2013.log (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\rcpupdate.ini (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\results.rcp (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\TempHLList.rcp (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000001.rxb (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000002.rxb (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000003.rxb (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000004.rxb (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000005.rmx (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\Partial Backups\00000005.rxb (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Roaming\Systweak\RegClean Pro\Version 6.1\voice\nl\voice.wav (PUP.Optional.RegCleanerPro.A) -> Geen actie ondernomen.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112.lpd (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\logo.ico (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112.bat (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112.dat (Adware.LolliPop.IT) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112.exe (Adware.LolliPop.IT) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112_cfg.lpd (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.
C:\Users\Gilbert\AppData\Local\Lollipop\lollipop_12131112_ps.lpd (Adware.LolliPop.IT) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd.

(einde)


 
verwijder het programma RegClean Pro van je systeem dit heb je immers NIET nodig ..op de Windows8
laat malewarebijtes alles verwijderen wat deze gevonden heeft ...herstart je systeem als malwarebijtes je dit vraagt ..
 
Ik ben nu een paar uur aan 't computeren en heb geen last meer van hindrlijke, wat ik eerst dacht popups.
Iedereen bedankt voor de tips maar zeker qtex voor de tip van malwarebytes.
Nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan