Pixclr,'k kan geen foto's bijeen voegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis een les of een vijs.2 Foto's krijg ik erop.Dan selecteer ik een stuk van foto 1 .Kopieer dat en dan is 't gedaan.
2 foto's blijven staan ,plakken gaat niet,nieuwe laag doet hij wel Rechts in beeld.Ik geraak niet verder.
 
Ik krijg al 3 foto'tjes erin.Elke nieuwe foto moet je eerst aanpassen Bij Beeld moet je eerst met Afbeeldingsgrootte verkleinen anders is het gekkenwerk(niks anders verkleint,ook niet uitzoomen).
Selecteren - kopieren -nieuwe laag -LKL op je foto-ctrl V -positioneren met verplaats gereedschap en klaar is kees.
Morgen nog wat trainen.
 
Foto in foto of deel ervan gaat .Het gaat nu vanzelf.Het is de 4° keer dat ik zo'n program gebruik.Ongelooflijk.
Maar nu weet ik niet meer hoe je een gekleurd kader rond je foto maakt.Zoveel mogelijk al gelezen maar 't helpt me niet verder('n ander vijs kwijt)
 
Weet je, alles wat ik weet over een pc en programma''s heb ik nooit geleerd. Maar wel door veel lezen en zelf proberen.
Incidenteel heb ik ook wel eens hulp van anderen nodig en dan zijn er altijd wel weer mensen die wat meer kennis hebben over bepaalde dingen dan ik.

Het probleem is dat ik niet alles zelf kan onthouden, daarom documenteer ik het meeste in een database. Deze kan ik raadplegen als ik eens iets niet zo snel zelf meer weet maar ooit wel eens zo''n vraag en antwoord heb gelezen.
Zoiets maakt het aanwezig zijn bij een helpforum als Pctuts een stuk gemakkelijker.
Incidenteel is Google er ook nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan