Hoi, Beste vrienden!
Heb hier al maanden zitten foefelen om mijn externe pctv usb2 kaart te proberen aan de praat te krijgen, maar niets helpt! al verschillende keren de software eraf gehaald en er terug opgezet, zonder resultaat.
zelfs eraf gehaald met total installer...
als de software erop staat, toont hij mij telkens de juiste beelden (overlays enz..)
maar op het einde van de installatie zegt hij dat hij de hardware niet heeft gevonden???
sluit ik de hardware ook gewoon aan op de usb poort zegt hij niets (nieuwe hardware gevonden, bedoel ik)
vroeger deed de kaart het uitstekend, maar sedert een tijd krijg ik het ding met geen stokken meer aan de praat.
ik werk met windows xp, vroeger trouwens ook.
Het probleem is gewoon dat hij de kaart (nieuwe hardware gevonden) niet vindt.
iemand een idee ??? THANKS!!
[OPLOSSING]ik heb gewoon de kaart vervangen, blijkbaar was da spel ergens naar de knoppen;
lichtje brandde nog maar de pc herkende de externe usb2 niet meer..
wat de juist oorzaak is heb ik het raden naar, natuurlijk....
beste groetjes! [/OPLOSSING]
Heb hier al maanden zitten foefelen om mijn externe pctv usb2 kaart te proberen aan de praat te krijgen, maar niets helpt! al verschillende keren de software eraf gehaald en er terug opgezet, zonder resultaat.
zelfs eraf gehaald met total installer...
als de software erop staat, toont hij mij telkens de juiste beelden (overlays enz..)
maar op het einde van de installatie zegt hij dat hij de hardware niet heeft gevonden???
sluit ik de hardware ook gewoon aan op de usb poort zegt hij niets (nieuwe hardware gevonden, bedoel ik)
vroeger deed de kaart het uitstekend, maar sedert een tijd krijg ik het ding met geen stokken meer aan de praat.
ik werk met windows xp, vroeger trouwens ook.
Het probleem is gewoon dat hij de kaart (nieuwe hardware gevonden) niet vindt.
iemand een idee ??? THANKS!!
[OPLOSSING]ik heb gewoon de kaart vervangen, blijkbaar was da spel ergens naar de knoppen;
lichtje brandde nog maar de pc herkende de externe usb2 niet meer..
wat de juist oorzaak is heb ik het raden naar, natuurlijk....
beste groetjes! [/OPLOSSING]
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: