Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik richt mij tot de gebruikers van dit BackUp programma.

Dit werkte zeer goed met mijn W7 om de inhoud ervan te BackUppen naar mijn PC.

Maar sedert ik ben overgestapt naar W10 werkt dit niet meer. Het wordt niet meer geïnstalleerd.
Een mail naar de producer ervan blijft onbeantwoord.

Graag een tip

Flamingo
 
Heb je de Compabiliteitsprobleem oplosser al geprobeerd ?

Rechtermuisklik op het installatiebestand en even laten zoeken.
Dan kiezen voor de tweede optie, Problemen met dit programma oplossen.

Nu krijg je wat mogelijkheden waaronder de eerste optie dat het programma met een erdere versie van Windows wel goed werkte.
 
Beste Lana,

Heb het gevonden.
Dit PIM BackUp programma moet worden geïnstalleerd op de PDA zelf en niet op de PC.
En daarop werkt het.

Het is zoveel jaren terug dat ik dit heb gedownload en geinstalleerd dat ik dit vergeten was.

Nu nog het probleem dat mijn HP iPaq 214 PDA niet wordt herkend door mijn PC met W10 (met W7 was er geen probleem) - zie mijn andere vraagstelling hierover -.

Flamingo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan