Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tayson

Gast
Ik heb bij webhouse het php script advertentie manager gekocht.
de domein dat ik gebruikte met het script heb ik stop gezet om het te gebruiken met een andere domein.
als je het script wil gebruiken met een andere domein dan moet je contact opnemen met webhouse en krijg je nieuwe bestanden om het script te activeren.
wanneer ik vorige week contact opnam kreeg ik spijtig genoeg te horen dat de maker van het script is overleden en dat de firma volledig is stopgezet en mij niet meer verder kan helpen.
mijn vraag is nu het zijn 6 bestanden die moeten worden aangepast naar de domeinnaam.
ik heb die 6 bestanden van de vorige domein maar deze zijn gecodeerd dus de php code is niet leesbaar.
kunnen deze bestanden opnieuw worden gemaakt of die bestanden terug leesbaar maken zodat je de nieuwe domein kunt invullen
je kan het script installeren maar wanneer je voor de eerste keer naar de admin pagina gaat kom je normaal op een pagina van webhouse om het script te activeren maar deze pagina bestaat nu niet meer.
groeten marnix
 
Hmmm, zal niet gaan dan vrees ik. Als je niet de normale zichtbare PHP code hebt, ga je nietveel kunnen aanpassen.
 
mijn vraag is nu het zijn 6 bestanden die moeten worden aangepast naar de domeinnaam.
ik heb die 6 bestanden van de vorige domein maar deze zijn gecodeerd dus de php code is niet leesbaar.
kunnen deze bestanden opnieuw worden gemaakt of die bestanden terug leesbaar maken zodat je de nieuwe domein kunt invullen

De stichter van webhouse is spijtig genoeg overleden.
Voor meer info lees eens hier.
 
Helaas zijn de talloze scripts die RJ beschikbaar had niet meer verkrijgbaar, deze zijn ook niet in het bezit van BiteC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan