Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Triestig probleem: ik heb PE 11 en Photoshop el.11 in set aangekocht en in tegenstelling tot een vroegere proefversie die wel 30 dagen werkte (en terug verwijderd werd) kan ik nu de aangekochte versie (alsook de proefversie) niet meer install. zonder dat die op het einde een foutmelding geeft "probleem met gedeelde technologies" ! Dan begint die install terug te draaien en is alles weer weg!
Op mijn andere pc die niet aan internet verbonden is gaat dit wel.
Wat ik alles reeds geprobeert heb:
Met het progr. "AdobecreativeSuiteCleanertool" verwijderd van Adobe wat te verwijderen valt.
Alles gedeinstalleerd van Prem. en Photo elements
Alles van Adobe Prem. elem. en Photo. elem. verwijderd in Progr. Files en "mijn dokumenten"
Zoveel mogelijk met CC Cleaner register opgeruimd.
Zelfs een B.U. teruggezet van voor de 1e install van Prem. en Photo elements.
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, tegenwoordig maken ze het toch wel moeilijk, ook als ge er eerlijk voor betaald !

Ik weet niet wat nog te doen om die betaalde versie van Photoshop elements op mijn PC geinstalleerd te krijgen, ik ben hiermee nu 2 volle dagen bezig zonder resultaat!
Het kan er toch niets mee te maken hebben dat ik het programma al op mijn andere PC geplaatst heb die nog nooit verbonden geweest is met internet ?

Ik zou weer zéér dankbaar zijn moest iemand mij hier zou kunnen helpen !
Met vriendelijke groeten,
Jacob
 
Je kunt eens een register cleaner proberen. Misschien staan er nog oude sleutels die niet goed verwijderd zijn door het uninstall programma van Adobe.
Download Ccleaner eens en schoon het register eens op.
Je kunt ook handmatig naar het register, maar maak dan wel eerst een backup.
Verwijder alle programma´s die iets met Adobe te maken hebben. Ook Adobe reader en Flashplayer.
Geef als zoekwoord Adobe en haal alles weg wat met adobe te maken heeft.
 
Verwijder ook alle mappen die mogelijk overgebleven zijn.

Voor een 32 bits besturing
C:\Program Files\Adobe\Photoshop Elements 11C:\Program Files\Adobe\Elements 11 Organizer***
C:\Program Files\Common Files\Adobe\Help\en_US\PhotoshopElements\11.0
C:\Program Files\Common Files\Adobe\Help\en_US\ElementsOrganizer\11.0***
C:\Program Files\Common Files\Adobe\Plug-Ins\Elements 11***
C:\ProgramData\Adobe\Photoshop Elements\11.0
C:\ProgramData\Adobe\Elements Organizer\11.0***
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Photoshop Elements\11.0
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Elements Organizer\11.0***
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Online Services\Photoshop Elements 11.0.0

Voor een 64 bits besturing

C:\Program Files (x86)\Adobe\Photoshop Elements 11
C:\Program Files (x86)\Adobe\Elements 11 Organizer***
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Help\en_US\PhotoshopElements\11.0
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Help\en_US\ElementsOrganizer\11.0***
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Plug-Ins\Elements 11***
C:\ProgramData\Adobe\Photoshop Elements\11.0
C:\ProgramData\Adobe\Elements Organizer\11.0***
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Photoshop Elements\11.0
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Elements Organizer\11.0***
C:\Users\[Your User Name]\AppData\Roaming\Adobe\Online Services\Photoshop Elements 11.0.0

Voor een Nederlandstalige besturing is dit natuurlijk C:\Gebruikers\ en dan jouw gebruikersnaam
 
Het probleem is opgelost:
ik heb zoals voorgesteld op alle mogelijke manieren alles van Adobe nog eens opgeruimd met Ccleaner en Tune up utilities zodanig dat ik zelfs enkele Gb lichter geworden ben op de C schijf, dan nog eens mappen onderzocht, zoekactie op Adobe, resultaat: niets !
Dan heb ik de helpsite van Adobe alles afgezocht en dan heb ik daar het volgende voorstel geprobeerd: op de C schijf een map maken: "PSE11Installer" en naar die map al de installatiefiles gekopieerd, en dan vanuit die map dan op de Setupfile geklikt, en ja, ongelooflijk, onbegrijpbaar, nog niet meegemaakt, toen installeerde hij de volledige PH.elem.11 zoals het hoort zonder terugdraaien !
Maar daarmee was het verhaal niet af, ik ging dan zien om een PDF file te lezen, dat ging natuurlijk niet meer, geen nood, dan maar vanaf Adobe opnieuw de Reader 11 geinstalleerd (verschillende keren) maar dat ging niet meer, weer zo iets onvatbaar !
Dan ben ik naar het herstelpunt ervoor gegaan, en ja, dan kon ik terug PDF openen: waarschijnlijk wat teveel opgeruimd ! (i.g.v. nood heb ik nog een paar vorige echte B.U. op Ext. schijf)
Dan was ik nu wel terug mijn Photoshop elem. kwijt natuurlijk, die heb ik dan terug geinstalleerd zoals gevonden op de Adobe site: Map maken op de C schijf en daar de installatie Files in, dan installeren en dat lukte dan terug, zodat PH elem.11 nu werkt. Daarmee was deze dag dan weer voorbij, dan wel met voldoening dat het dan uiteindelijk toch gelukt is !

In ieder geval nog maar eens bedankt om weer snel met hulp en raadgevingen klaar te staan,
Met vriendelijke groet,
Jacob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan