Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd, HP biedt drivers aan voor Windows 10 32 en 64 bits: HP Software and Driver Downloads for HP Printers, Laptops, Desktops and More | HP(R) Customer Support
U geeft een link naar HP Deskjet 3050A e-All-in-One Printer - J611a en Bernard vraagt naar drivers voor HP Deskjet 3050A All-in One JG11
Zoals qtex ook aangeeft, een JG11 moet nog uitgevonden worden door HP. Ging er daarom vanuit dat de G een 6 moest zijn. Lijkt ook wel met wat fantasie op elkaar.
Van het type J611 of J611a zijn er tienduizenden op de markt verschenen. Drivers zijn voor beide typen gelijk, wat ik er nog van weet is dat het verschil zat in de bijgeleverde netsnoeren. Bij de één zat een Engelse stekker en bij de andere niet. ( Maar dit zegt mijn geheugen, kan ook anders zijn )
dat je de melding krijgt indien je de cd start is normaal aangezien deze cd al oud is en dus nooit voor de Windows 10 werd aangemaakt ...
begrijp tevens niet waarom dat je zegt dat je de driver niet kunt downloaden ...
Bekijk bijlage 17758
hier is die voor de 64 bit DJ3050A_J611_1315-1.exe
het lukt niet terwijl er duidelijk vermeld staat dat deze driver de juiste is kan ik niet geloven .. start je deze driver installatie op met een rechts klik uitvoeren als ... tevens sluit je de printer pas aan als dit aangegeven word en niet eerder !
het lukt niet terwijl er duidelijk vermeld staat dat deze driver de juiste is kan ik niet geloven .. start je deze driver installatie op met een rechts klik uitvoeren als ... tevens sluit je de printer pas aan als dit aangegeven word en niet eerder !