Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
PDF Adobe Premiere Elements 9 en Adobe Photoshop Elements 9 NL
Hey Tutsers.
Kan iemand een PDF van bovenstaande Adobe Premiere en PhotoShop 9 NL Posten op dit Forum . Of me zeggen waar ik ze kan ophalen ,in complete versie.Nu zijn hun boekjes nog amper 18 bladen.Op de DVD nergens een PDF te zien.
Met mijn dank en groetjes.(op)
Op dit moment ben ik niet thuis, maar heb wel wat Engelstalige filmpjes gevonden, een filmpje zegt soms meer dan 1000 woorden uit een boek. zelfgemaakte films bewerken, fotobewerking | Adobe
Klik onderin op de 3 thumbnailtjes
Morgen zal ik eens kijken of ik iets bruikbaars thuis heb liggen.
Sorry Tuutke maar niets gevonden dat een duidelijk complete uitleg geeft. Nergens is er in de boekenwinkels of Makro iets te vinden.
Zoek verder.... allezins bedankt maatje...
Heb vroeger regelmatig een boek met titel "leslokaal in een boek" gekocht. Elk boek gaat specifiek over één programma. Meestal vergezeld van een cd/dvd met lessen op.
Heb het nog van premiere pro en ook van Premiere 6. Aan de hand van het boek krijg je opdrachten die ge moet uitvoeren in het programma.
Bestaat ook in het engels (origineel) "Classroom in a book" Héél goed.
Maar voor de Premiere Elements 9 nog niets gevonden. Maar de meeste functies veranderen weinig.
Dank u Mik voor uw bijdrage , ik heb gans Google doorlopen nergens te vinden wel te verstaan een degelijke uitleg , Je kunt ze downloaden op bepaalde sites mits betaling als ze compleet zijn graag maar als het onzekere zijn blijf ik er af.
Raar nog niet te vinden in easy computing de 8 stond in de Makro ,maar Photoshop 8 maar geen Premiere Elements.
Bedankt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.