Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Mijn laptop is te traag geworden ,

- ik kan die terug opnieuw formateren en opnieuw instaleren ,maar is een hoop werk en met een verhuis :-( zie ik dat niet zo zitten momenteel ,

Vroeger gebruikte ik Fix-It van Vcom maar ben dat kwijt of wel de key's werkten niet meer enz....

Is er ook z'n progje die het zelfde doet als fix-it ?
 
Het kan ook zijn dat er door de jaren heel vele programma's zijn geinstalleerd die automatisch opstarten als de pc wordt aan gezet.
Dit kost je systeembronnen en daardoor wordt alles trager.
Schakel alle programma's uit die niet automatisch opgestart hoeven te worden tijdens het booten.
 
het tool dat jij noemt is vergelijkbaar met de pc tools mechanic / avg pc tune up /Auslogics boostSpeed ..enz.
echter zijn deze programma's ook niet gratis te gebruiken ...
 
bij mezelf staan er 25 programma's bij " msconfig " vermeld om op te starten ...
doch ik laat er maar 4 effectief op starten met windows ...
**indien je een laptop gebruikt , dan worden ook hier programma's vermeld die nodig zijn om de goede werking van de laptop te kunnen garanderen , deze moogt ge dus niet uitzetten ...!
 
Je zegt niet welke besturing er op staat. Staat er xp op dan kan een defragmenteer programma ook enige snelheidswinst opleveren.
Verder is het ook belangrijk dat de harddisk niet bijna vol is. Het wisselbestand heeft ook de nodige ruimte nodig.

Heb je CCleaner al eens gerund om alle overbodige bestanden te verwijderen. Met dit proggie is ook het register op te schonen, deze heeft ook de mogelijkheid om de wijzigingen in een Backup bestand op te slaan.
 
gebruik privazer kan je downloaden via google deze ruimt alles op maar vink herstelpunt en register backup aan daarna laat je hem diep scannen en komt veel mb vrije je zou verschieten en je pc gaat terug heel snel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan