Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik heb een probleem met de pc

Hij loopt regelmatig vast en dan komt er op:

Microsoft Window

De toepassing reageert niet

Het Programma reageert mogelijk weer als u even wacht

Wilt u dit proces beéindigen

Als ik dan even wacht gaat hij weer voor een paar programma's en dan begint de mizery weer.

Ik werk met Window 7 home .(Ik heb het zowel met de email als ook met de gewone programma's )

Het word echt onverdragelijk.

Groetjes sloeberkejos -m-
 
en heb jij je systeem als eens gescant met malwarebijtes en of met je antivirus op mogelijke besmettingen !
ook wil ik van je weten hoeveel opstarters er vermeld staan in de tap " opstarten " bij msconfig !
 
typ in het uitvoer venster " msconfig "
en start deze vervolgens op ...
open de tap " opstarten " je krijgt nu al de opstarters te zien die gestart worden bij het opstarten van de Windows .
je kan diegene die dan niet nodig zijn desgewenst uitzetten en zodoende belet je deze dan om op te starten met Windows .
**zelf heb ik de Windows 8.1 in gebruik en zoals je in de afbeelding hier onder kunt zien , staat enkel een paar als actief ingesteld om ook op te starten met Windows .

Ashampoo_Snap_2015.03.18_10h25m19s_004_.png
 
das een hoop en waarschijnlijk vertragen ook deze de pc ...
is het mogelijk om een lijst aan te maken van deze opstarters al dan niet om een scherm afbeelding aan te maken !
*betreft het om een merkpc te gaan dan zijn er namelijk opstarters die zeker niet uitgezet mogen worden ...welke deze zijn kan ik zo ook niet zeggen ! ( ik heb gene glazen bol ).
 
Welke bits besturing staat er op 32 of 64 bits en hoeveel geheugen is er aanwezig in de pc ?
Misschien is er een reepje defect ?
Zijn alle drivers up-to-date ?
 
Dan moet je er toch achter zien te komen welk process zo veel geheugen vreet dat alles vast loopt.

Als het gebeurd, klik dan eens op de toetscombinatie Ctrl Alt Delete en kies dan Taakbeheer starten en ga naar het tabblad Processen. Klik op het woordje Geheugen en alles zal gesorteerd worden. Kijk nu wat het meeste geheugen vreet en meldt dit hier.
 
pc loopt vast

Dan moet je er toch achter zien te komen welk process zo veel geheugen vreet dat alles vast loopt.

Als het gebeurd, klik dan eens op de toetscombinatie Ctrl Alt Delete en kies dan Taakbeheer starten en ga naar het tabblad Processen. Klik op het woordje Geheugen en alles zal gesorteerd worden. Kijk nu wat het meeste geheugen vreet en meldt dit hier.
svchost.exe system 00 221652 kb hostproc dit is het hoogste
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan