Windows 11 Partitie verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp mijn pc niet meer.
Als ik via de verkenner kies "Deze pc" moet ik een reeks mappen en de aanwezige mappen te zien krijgen. De mappen zie ik nog maar enkel partitie C. Hoe krijg ik dat terug?

In mijn laptop zit maar 1 disk, die is wel gedeeld in 2 partities. Maar ik zie er maar 1, alleen de C.

En diskmanagement dat lukt ook niet.
1665311285070.png

Lange pier hartelijk bedankt nu ben ik er eindelijk geraakt. Ik geraak terug in schijfbeheer en verder.
Maar ik zit wel serieus in de miserie. Mijn partitie D is weg met alle mappen en bestanden die daar op stonden. Nu nog zien wat mijn backup waard is.

Hoe dat allemaal gebeurd is begrijp ik niet, maar ja. Lange pier nog eens bedankt. Topic mag gesloten worden.

wellicht is de 2de partitie terug samen gevoegd geworden aan de C want de C is 476GB waarvan 83% vrije ruimte is ..
dit kan een ondoordachte handeling geweest zijn van u zelf of door een andere persoon , dit gebeurt niet van zelf !

Op de getoonde schijf is maar één werkbare partitie aanwezig. Daar kan nooit een 2de paritie opgestaan hebben. Deze sluit ook netjes af met een herstelpartitie. Ik treed lange pier hier bij. Wellicht zat er nog een andere schijf in, welke niet zichtbaar meer is. (lees defect)
De kans dat daar een andere partitie opstond en gemerged is met de C disk, acht ik vrijwel onbestaande... Tenzij je hier dingen niet vemeld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan