Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Bij het ontvangen van een mail met bijvoorbeeld een foto of een afbeelding in de mail, dan zie ik enkel een vierkant. Bestaat er een instelling om wel die afbeeldingen in de mail te zien?
Beleefde groeten.
 
Je bedoeld niet zoiets ??

Mail-afb.jpg
 
Zou dit niks te maken hebben met Outlook dat enkele dagen plat gelegen heeft; de server lag uit.
Even paniek hier, maar ik heb ondertussen een gmail account aangemaakt en onmiddellijk mijn emails van Outlook overgezet.
Kwestie van niet voor verassingen komen te staan.
 
Wat is het verschil tussen een foto en een plaatje ? Beiden kunnen dezelfde extensie hebben.
Nou zie ik in jouw afbeelding het gif formaat staan. Gif kan in sommige gevallen een probleempje in de mail geven omdat dit meestal bewegende afbeeldingen zijn.
 
Ja, dit waren bewegende plaatjes. Met bijvoorbeeld Windows LiveMail geen enkel probleem.
Bedankt voor de uitleg.

Wat is het verschil tussen een foto en een plaatje ? Beiden kunnen dezelfde extensie hebben.
Nou zie ik in jouw afbeelding het gif formaat staan. Gif kan in sommige gevallen een probleempje in de mail geven omdat dit meestal bewegende afbeeldingen zijn.
 
Skippy, een bewegend plaatje als automatische handtekening lukt dan wel.

Wat is het verschil tussen een foto en een plaatje ? Beiden kunnen dezelfde extensie hebben.
Nou zie ik in jouw afbeelding het gif formaat staan. Gif kan in sommige gevallen een probleempje in de mail geven omdat dit meestal bewegende afbeeldingen zijn.
 
Het heeft iets met html weergave te maken. Sommige emailprogramma's hebben daar moeite mee. Een handtekening is meestal in een html weergave.

Open eens een bewegende gif afbeelding in een fotobewerkingsprogramma en de afbeelding zal niet bewegen. Open je de gif in de browser dan zal deze wel bewegen. Hier wordt dan duidelijk dat een gif in een html weergave , wat een browser natuurlijk ook doet, tot leven komt.
 
Gaat wel over office 2013 Outlook
Blokkering van het downloaden van afbeeldingen opheffen voor alle berichten

Klik op het tabblad Bestand.

Klik op Opties.

Klik op Vertrouwenscentrum.

Klik onder Microsoft Outlook Vertrouwenscentrum op Instellingen voor het Vertrouwenscentrum.

Schakel het selectievakje Afbeeldingen in e-mailberichten met HTML-opmaak en in RSS-berichten niet automatisch downloaden uit.
 
Het gaat hier wel degelijk over "outlook mail" zoals ik in de titel vermelde, dus geen outlook mail.

Gaat wel over office 2013 Outlook
Blokkering van het downloaden van afbeeldingen opheffen voor alle berichten

Klik op het tabblad Bestand.

Klik op Opties.

Klik op Vertrouwenscentrum.

Klik onder Microsoft Outlook Vertrouwenscentrum op Instellingen voor het Vertrouwenscentrum.

Schakel het selectievakje Afbeeldingen in e-mailberichten met HTML-opmaak en in RSS-berichten niet automatisch downloaden uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan