Windows 10 Outlook mail van mijn vrouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn vrouw ontvangt geen mail in Outlook.be Ik heb mijn outlook account en zij heeft de hare ze staan beiden in "Mail".
Bij mij geen probleem. Verzenden en ontvangen bij haar lukt niet. Geeft synchronisatiefout.
Hoe los ik dit op?

Dit zijn de instellingen, zijn die juist?
outlook m-a.JPG
 
is dit eerder een Office Outlook .. want dit scherm "synchronisatie instellingen van Outlook zie ik hier dus niet bij outlook.live.com
de smtp gebruikt hier de "poort 587" de imap gebruikt dan weer poort 993
 
is dit eerder een Office Outlook .. want dit scherm "synchronisatie instellingen van Outlook zie ik hier dus niet bij outlook.live.com
de smtp gebruikt hier de "poort 587" de imap gebruikt dan weer poort 993
Het is een scherm van outlook mail voor Windows. Heb de account ook ingegeven in Outlook 2010 en daar probleemloos verzenden en ontvangst.
Bij Outlook Mail zie ik :
outlook m-a foutcode.JPG

Bij zoeken op die foutcode krijg ik melding dat het een gekende fout is en dat er niets aan te doen is daar ze niet verder ondersteunen.
 
wat bedoel je met het volgende " Het is een scherm van outlook mail voor Windows. " de Windows 10 mail is het al zeker niet en ook outlook.live.com (of be ) is het niet ..
dus moet het wel een onderdeel van een Office pakket zijn ...
de Windows 10 mail heeft géén synchronisatie mogelijkheid de outlook.live.com dan weer wel maar dit is totaal anders dan wat jij laat zien ..
dit zie ik hier bij gebruik van outlook.live.com

Ashampoo_Snap_woensdag 2 september 2020_18h41m17s_003_.jpg


betreffende de foutcode zou je haar email adres mogelijk dienen te verwijderen om deze daarna weer toe te voegen maar laat het configureren automatisch gebeuren ...

Foutcode 0x8007274d oplossen: Imap-account niet kunnen synchroniseren scroll op de site een beetje naar beneden en lees dat artikel eens na !
 
dan moet je mij eens uitleggen hoe jij tot bij die afbeelding gekomen bent .. of gebruik jij het Microsoft account en niet het Lokaal account zoals ik .
 
Ja, maar die afbeelding heb ik als ik mijn account opgeef. Mijn vrouw heeft een 2de account en naar ik lees willen die 2 niet samen synchroniseren.
 
Ja, dat klopt wel voor een Telenet.be account. Maar werkt niet voor een Outlook.be. Heb die al zo aangepast en werkt niet. Maar voor Outlook 2010 geen probleem.
 
In Outlook.be heb ik 2 accounts. De eerste (op mijn naam) werkt perfect. De 2de (op naam van mijn vrouw- geeft de foutmelding. Als je zoekt op de foutcode zie je dat het een gekend probleem is. Maar geen oplossing ervoor. Zolang je niet met een tweede account zit, geen probleem. Zal dan toch Outlook 2010 blijven gebruiken.
 
Mail van Windows 10 geeft wel vaker problemen, vooral sinds versie 2004. Installeer een andere (gratis ) emailclient. Heb zelf goede ervaringen met eM Client (gratis voor max. 2 mailaccounts) of Mozilla Thunderbird. eM Client biedt na installatie mogelijkheid voor importeren mails, mappen etc. maar ook de contactpersonen! Erg handig, werkt vrijwel altijd goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan