Hallo allemaal,
zit met het volgende probleem.
Heb een nieuwe laptop gekocht met windows7.
Mijn oude laptop draaide onder xp.
Nu zou ik mijn gekregen e-mails van mijn oude pc willen overzetten naar mijn nieuwe pc.
Deze zijn nogal belangrijk voor mij.het zijn er zo een 500 tal.
Nu de vraag is er een mogelijkheid om deze om te zetten naar mijn nieuwe laptop en hoe ga ik te werk.
dus van outlook express 6 naar windows live mail.
alvast bedankt
gras33
[OPLOSSING]deze mails vind je in een .pst bestand dat je via stick of lokaal netwerk ofzo kan over zetten op je nieuwe pc.
normaal ga je dit bestand vinden in C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\
dit is wel een hidden folder dus je moet die eerst zichtbaar maken in je verkenner [/OPLOSSING]
zit met het volgende probleem.
Heb een nieuwe laptop gekocht met windows7.
Mijn oude laptop draaide onder xp.
Nu zou ik mijn gekregen e-mails van mijn oude pc willen overzetten naar mijn nieuwe pc.
Deze zijn nogal belangrijk voor mij.het zijn er zo een 500 tal.
Nu de vraag is er een mogelijkheid om deze om te zetten naar mijn nieuwe laptop en hoe ga ik te werk.
dus van outlook express 6 naar windows live mail.
alvast bedankt
gras33
[OPLOSSING]deze mails vind je in een .pst bestand dat je via stick of lokaal netwerk ofzo kan over zetten op je nieuwe pc.
normaal ga je dit bestand vinden in C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Microsoft\
dit is wel een hidden folder dus je moet die eerst zichtbaar maken in je verkenner [/OPLOSSING]
Laatst bewerkt door een moderator: