mijn outlook express werkt niet ik kan mijn mails niet lezen ? krijg altijd de melding errors ?graag in mensen taal danku bij voorbaat!
[oplossing]
De accountnaam op zich is niet erg. dat is de naam die je er aan geeft als je de account opslaagt, als je niets opslaagt slaat hij default de popserver op die je ingeeft. Maar de servernaam is verkeerd geschreven: het deeltje 'mail-' moet van de popservernaam af. kijk dit dus zeker na in je settings.
Om een correct nieuw account in te geven kan je eventueel DIT FILMPJE ook eens bekijken.
[oplossing]
A time-out occurred while communicating with the server. Account: 'mail-in.telenet.be', Server: 'mail-in.telenet.be', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19 nee versturen gaat ook niet en krijg alleen deze error!!!
De accountnaam op zich is niet erg. dat is de naam die je er aan geeft als je de account opslaagt, als je niets opslaagt slaat hij default de popserver op die je ingeeft. Maar de servernaam is verkeerd geschreven: het deeltje 'mail-' moet van de popservernaam af. kijk dit dus zeker na in je settings.
Om een correct nieuw account in te geven kan je eventueel DIT FILMPJE ook eens bekijken.
[/oplossing]nu is alles terug in orde hoor bedankt voor alle hulp!!!!!
Laatst bewerkt door een moderator: