Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben gebruiker van een pc met Windows 7. Voor mijn mailopslag gebruikte ik tot nu toe Windows Live mail 2012. Ik kon daar verschillende accounts hebben en dat is zeer gemakkzelijk om werken, omdat men in 1 oogopslag alle mails kan bekijken.
Recent kreeg ik nieuws dat Windows Live Mail zou stopgezet worden... Alternatief was : outlook aankopen.
Ik heb eerst wat alternatieven geprobeerd, de ene al beter dan de andere. Uiteindelijk gisteren dan toch maar Outlook 2016 aangeschaft en geinstalleerd. Voor sommige emailaccounts (zoals bvb. xxxxxx@live.be en zzzzzzzzzz@outlook.com liep alles van een leien dakje. Ik kan mails ontvangen en verzenden zonder enig probleem. Ook staan alle "oude" mails van de laatste maanden nu netjes in Outlook.
Voor mijn hoofdaccount (waar ik bijna alle belangrijke mails op ontvang) lukt het niet om de oude mails op te halen. Dit is een account met xxxxxxxxx.xxxxxxx@scarlet.be Ik kan hier wel mee mails verzenden en ontvangen, doch de geschiedenis gaat maar terug tot enkele dagen geleden....Niet genoeg dus.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen, want dit is belangrijk voor mijn werk.

Dank bij voorbaat.

Nonno
 
Als de mail niet meer op de mailserver van Scarlet staat, zullen deze ook niet naar Outlook geïmporteerd kunnen worden omdat ze bij scarlet niet bestaan.
Je zal dus de oude berichten ergens vandaan moeten importeren in Outlook.
Misschien lukt het om eerst weer tijdelijk Live Mail te gebruiken en dan alles exporteren naar een PST bestand en dit PST bestand daarna importeren in Outlook.

Dat de geschiedenis van scarlet nu maar enkele dagen terug gaat zal de datum zijn waarop je Outlook hebt geïnstalleerd en het scarlet account hebt toegevoegd.

live.be ken ik niet, maar Outlook.com is een webmail client waarop de berichten staan en hier dus allemaal volledig zichtbaar zijn in Outlook. Via Outlook werk je dus op de webmail client van Outlook.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan