Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zet Outlook aan om je e-mail te lezen.Je moet telkens op het driehoekje klikken om postvak-in te zien.
Is daar geen mouw aan te passen ?
Ik heb al gezien dat mensen die Outlook minimaliseren tijdens het pc'n ,het envelopje komt dan te voorschijn in de taakbalk.De accounts blijven dan ook opengevouwen.
 
Bestand - Opties - Geavanceerd - Outlook starten en afsluiten - Outlook in deze map starten - Bladeren totdat je op "postvak in" terecht komt - OK

Klik op het vinkje voor uw account(s) en laat deze open staan.
Uw Outlook start nu op met "postvak in"
 
Ik heb mijn hoofdaccount aangeduid bij bladeren.Denkelijk werkt die eerste Postvak in die in het blauw staat.
Ik heb die eerste postvak nooit zien werken,hij stond daar maar.
Outlook postvak1.JPG
 
Om uw bovenste "postvak in" bij favorieten uit te schakelen gaat u naar "Beeld - klik op het (mini)pijltje onder "navigatievenster" en doe het vinkje weg bij "favorieten".
 
Hotmail heeft of werkt samen met Outlook.Sinds verleden jaar is dat zo geworden.
Ik heb toen dat ww veranderd.Zelfs de kleine gmail-ww heb ik veranderd.
Ik had eens ingelogd via de gsm,resultaat 2 X 25 € /dag belkrediet zomaar foetsie.
'k Heb nu een andere gsm provider en nooit gebruik ik die nog voor e-mail.
 
1 Vinkje staat bij normaal nuDie favorieten mag men toch eens wegdoen bij de bladwijzers.Denkelijk is er dan plaats genoeg om je account opengevouwen te laten zien.
Andere denkpiste is dat men 's morgens Outlook opstart,de accounts openvouwt en voor de rest van het pc-gebruik Outlook minimaliseert.Het applet laat dan evtl nieuwe e-mail berichten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan