Oude Website op Telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mannen van PcTuts.
Een ernstig probleem op Telenet heb ik aan mijn been. In 2003 (juist weet ik niet meer) ben ik overgestapt van X4ALL.be naar Telenet. De websites waren nog te tellen, ik heb ene laten aanmaken van een vriend vroeger werkte hij als BI aan de universiteit in Gent voor de BRT. De site Index of /marcel.van.heden1 in 2008 is hij plots overleden, nu zit ik nog met 50MB op Telenet, ik heb niets in handen hoe hij het gemaakt heeft of met welk programma hij het verzonden heeft,ik heb Telenet reeds gevraagd dit te verwijderen maar dat ging niet zegde ze,toch blijft dit in gebruik voor onbekende doelen.
Wie weet raad en kan dit verwijderen,of hoe kan ik dat.?........(gt)
 
Heb je de inloggevens van deze webspace ?
Zo ja, dan is filezilla een gratis FTP programma om op de webruimte te geraken.

Er staat zo te zien alleen een pdf bestandje.
 
Moet opzoek gaan of daar nog iets van te vinden is , Ik kende bijna niets van computers,hij maakte niet veel wijs het was met FTP dat het op de server gezet is. Toch een stapje verder waarvoor mijn dank
 
Dat is de enige mogelijkheid, via de inloggegevens.
Heb je deze niet meer, dan zal het pdf bestandje er blijven staan, totdat telenet deze webruimte opheft.
Zolang deze ruimte van jouw is zal dit niet gebeuren.
Alleen als je van provider wisselt is de kans aanwezig dat jouw webruimte verwijderd wordt. Maar soms kan dit nog jaren duren, dit verschilt per provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan