Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb reeds een tiental pogingen gedaan om het programma Orbit, een download manager te installeren. De installatie zelf lukt wel maar om films te kunnen downloaden dient op de betreffende film het woordje GETIT te verschijnen en dit lukt niet. Ik heb het programma van verschillende sites gedownload maar geen van alle werkt. Wat doe ik fout, groetjes Tinie
 
Ik heb volgens de aanwijzingen van Techzine de twee methoden geprobeerd namelijk GETIN en Grab Pro nadat ik Orbit geïnstalleerd heb. Bij GETIN lukt het niet deze letters op het scherm te krijgen en ook de methode Grab Pro geeft geen resultaat. Evenmin krijg ik de toolbar van Orbit niet op de site van IE. Het is wel duidelijk dat ik iets fout doe maar wat ? Met vriendelijke groeten Tinie
 
Eens even proberen.
Zet de firewall eens uit en probeer met Orbit opnieuw. Wel even kijken of je meedere firewalls gebruikt. De firewall van Windows en / of een ander beveiligingsprogramma met een firewall. Zet deze dan beide tijdelijk even uit.
Het kan gebeuren dat Orbit bepaalde poorten gebruikt die dicht staan in de firewall.

Lukt het dan wel, dan zal je de fout in de firewall moeten zoeken door een bepaalde poort open te zetten.

Deze regel in onderstaande link is ook wel handig om te lezen:
Ook de optie 'Add to Windows Firewall exceptions' is aan te raden. Zo krijgt Orbit toegang tot internet van Windows Firewall (mits die aanstaat).
http://www.techzine.nl/tutorials/313/2/orbit-downloader-installatie.html

309936_aad3179e.jpg
 
helaas, ondanks alle adviezen is het mij niet gelukt om het programma Orbis aan het werken te krijgen. De download lukt wel maar de woprden GETIT verschijnen niet zodat ik het programma niey compleet krijg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan